Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@09:21:27 GMT

تبریز و اهر بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا را دارند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۴۱۸

تبریز و اهر بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا را دارند

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: متاسفانه آمار در بعضی شهرستان‌ها روبه افزایش بوده و بعد از تبریز، اهر نسبت به جمعیت، بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا را دارد که باید بررسی شود.

محمد حسین صومی در گفت‌وگوی خبری در ساعت ۲۳ پنجشنبه، بیست و یکم فروردین ماه، اظهار کرد: با توجه به گسترش آزمایشگاه‌ها در استان، علاوه بر مراجعه کنندگان و افراد بستری در بیمارستان‌ها، موارد شناسایی شده در غربالگری نیز آزمایش می‌شوند و علت ارایه آمار مبتلایان در استان هر ۴۸ ساعت یک بار نیز همین امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی، بیان کرد: در حال حاضر، ۲۰۸ نفر در بخش ویژه بیمارستان های استان بستری بوده و ۷۸ نفر زیر دستگاه تهویه مکانیکی هستند.

وی از بهبود ۵۵ درصد از مبتلایان خبر داد و گفت: ۱۳۶۷ نفر از مجموعه مبتلایان استان، بهبود یافته و از بیمارستان، ترخیص شده‌اند.

به گزارش ایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ادامه با اشاره به خدمات داوطلبانه طلاب جهادی استان برای مبارزه با کرونا، خاطرنشان کرد: آقای صادقیان، مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز از هفته اول نامه نوشتند که طلاب آماده انجام کار خدماتی در بیمارستان‌ها هستند و به دلیل عدم نیاز در آن زمان، به خدماتی دیگری روی آوردند و خدماتشان فقط در تدفین و تغسیل خلاصه نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تبریز رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز کروناویروس ویروس کرونا کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه ارومیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجید رستگاری در خصوص حجم رهاسازی آب از سدهای در حال بهره‌برداری استان به دریاچه ارومیه افزود: طی سال آبی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳، از سد بوکان ۲۹۶.۵ میلیون متر مکعب، ۸۲.۷ میلیون متر مکعب از سد مهاباد، ۵۵ میلیون مترمکعب از سد حسنلو و ۱۲ میلیون متر مکعب از سد سیلوه به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: رهاسازی آب به سمت دریاچه در سال آبی ۱۴۰۱و ۱۴۰۲، در مجموع ۴۱۲ میلیون مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اظهار کرد: از سال آبی ۹۳و ۹۴ تا ۱۴۰۱و ۱۴۰۲، در مجموع ۷۴۹۳.۷ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

کد خبر 846466 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم دریاچه ارومیه سد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • دریاچه ارومیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • حفظ جایگاه طلاب از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ