Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@11:42:46 GMT

نحوه ترخیص موتورهای توقیفی تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۴۵۴

به گزارش فارس، سردار محمدرضا مهماندار رییس  پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با توجه به تصمیمات مهم ستاد ملی مقابله با کرونا و پیرو تدابیر و پیگیری های فرمانده انتظامی تهران بزرگ و به منظور کنترل و کاهش زنجیره شیوع ویروس کرونا، پلیس راهور فاتب تاکنون اقدامات موثر و خوبی در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهماندار ادامه داد: یکی دیگر از این اقدامات موثر، مراجعه مالکین موتورسیکلتی که موتور آنها توقیف شده به مراکز پلیس +۱۰ است که بر این اساس مقرر گردید از روز شنبه ۹۹/۱/۲۳ کلیه مالکین و راکبین موتور سیکلت های توقیفی به جای مراجعه صرفا به یک مرکز (ستاد ترخیص موتور سیکلت واقع در خلیج) می توانند به ۱۴۰ دفتر پلیس +۱۰ در سطح شهر تهران مراجعه کنند.

وی ادامه داد : به همین منظور شهروندان عزیز تهرانی می توانند از روز شنبه به نزدیکترین دفتر پلیس +10 مراجعه نموده و امور ترخیص موتور سیکلت خود را انجام دهند.

سردار مهماندار از راکبین موتور سیکلت خواست تا با رعایت و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی علاوه بر حفظ سلامت خود، به حقوق سایر شهروندان نیز احترام گذاشته تا انشاالله شاهد وقوع تصادفات در حوزه موتورسیکلت سواران نباشیم.

منبع: الف

کلیدواژه: موتور سیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی سواری از گمرکات

۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودروی سواری به ارزش ۲۲۳ میلیون و ۸۶۱ هزار دلار در سال ۱۴۰۲ از طریق گمرکات کشور ترخیص قطعی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سایپا، ماموت خودرو و معین خودرو ایرانیان سه واردکننده اول خودرو سواری به لحاظ ارزش در سال ۱۴۰۲ بودند.

در این مدت ۲ هزار و ۳۴۹ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۸ میلیون و ۶۳۱ هزار دلار توسط سایپا، یک هزار و ۱۴۴ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۴ میلیون و ۴۷۳ هزار دلار از سوی ماموت خودرو و ۹۸۰ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۱ میلیون و ۵۷۰ هزار دلار توسط معین خودرو ایرانیان وارد شده است.

پس از سه شرکت فوق، کرمان خودرو، بهمن موتور، صنایع اتومبیل‌سازی فردا، کرمان موتور، شرکت راسا موتور خاورمیانه، ایران خودرو و ایساکو کیش از دیگر واردکنندگان عمده خودرو سواری در سال ۱۴۰۲ بوده‌اند.

واردات هشت هزار و ۷۱۲ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۱۵۵ میلیون و ۶۰۳ هزار دلار توسط ۱۰ شرکت فوق و مابقی از سوی سایر واردکنندگان انجام گرفته است.

شایان ذکر است، در سال ۱۴۰۱ نیز ۴۱۱ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۱۳ میلیون و ۳۸۴ هزار دلار وارد کشور شد.

کد خبر 739270

دیگر خبرها

  • تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • یک جانباخته در برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با پاترول
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • ترخیص ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی وارداتی در سال ۱۴۰۲
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودرو سواری از گمرکات در سال گذشته
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی سواری از گمرکات
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری از گمرکات