Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مناطق اشغالی به مرز ۱۰ هزار نفر خبر دادند. ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی امارات، مسئولان اماراتی از ادامه بسته بودن مساجد و مراکز عبادتی دیگر تا اطلاع ثانوی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر دیگر اینکه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مناطق اشغالی به 9968 نفر رسید. وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی همچنین آمار فوتی ها را 86 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بارش‌ها که از بامداد دیروز در استان آغاز شده، در مناطق مرکز و شمال استان به پایان رسیده است.
مجتبی حمزه نژاد افزود: بیشترین بارندگی‌ها در مناطق جاسک با ۱۲۱ میلی متر، سردشت بشاگرد ۱۱۴ میلی متر و قشم فرودگاهی ۱۰۵ و هفت دهم میلی متر ثبت شده است.
وی گفت: این آمار تا ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح امروز است.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: تاکنون در بندرعباس هم ۲۳ و شش دهم میلی متر باران باریده است.
حمزه نژاد گفت: سامانه بارشی در مناطق شرق استان تا ظهر امروز فعال است و از بعد ظهر تا فردا پنجشنبه، بصورت رگبار باران در استان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ ثبت بیشترین بارندگی هرمزگان در جزیره لاوان
وی افزود: هم اکنون رودان و سردشت بشاگرد رگبار شدید باران گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • روند افزایش دما ادامه دار است
  • دیوید کامرون خطاب به اسرائیل: درگیری را تشدید نکنید
  • کامرون خطاب به رژیم صهیونیستی: درگیری را تشدید نکنید
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • بائربوک: افزایش تنش‌های خاورمیانه بیشتر به ضرر امنیت اسرائیل است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد
  • آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان