Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف بررسی امکانات و نحوه ارائه خدمات مراقبتی و درمانی مناسب به بیماران بهبود یافته کرونا از نقاهتگاه مستقر در مجتمع ورزشی شهید آیت الله دستغیب شیراز بازدید کرد.

علی اکبری در این بازدید گفت: نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی مجتمع ورزشگاهی شهید آیت الله دستغیب شیراز، با تجهیزات و امکانات کامل آماده پذیرش بیماران بهبود یافته کرونا از بیمارستان های شیراز و بیماران مثبت بدون علامت مراکز ۱۶ ساعته بهداشتی شیراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری افزود: از دوم فروردین سال جدید، مبتلایان با علائم بالینی پایدار با تشخیص کادر درمانی تا پایان دوره بهبودی، قرنطینه خود را در این نقاهتگاه سپری می کنند.

او در این بازدید ضمن گفت و گو با بیماران و ارزیابی میزان رضایتمندی آنان، بر تلاش برای ارتقای سطح خدمات با تمامی امکانات و تجهیزات در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه تاکید کرد.

استاندار فارس نیز به همراه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فرمانده ارشد نظامی آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با هدف بررسی روند ارایه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا در نقاهتگاه مجموعه ورزشی شهید آیت الله دستغیب شیراز بازدید کرد.

عنایت اله رحیمی استاندار فارس ضمن بازدید از خدمات در حال ارائه در نقاهتگاه شهید آیت الله دستغیب، بر استمرار این خدمات و استفاده از تمامی توانمندی های ارگان های مرتبط تاکید کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی کرونا ویروس استانداری شهید آیت الله دستغیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز