Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@18:18:39 GMT

۲۱۶۶ هتکار از اراضی ملی در خوزستان رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۶۷۲

۲۱۶۶ هتکار از اراضی ملی در خوزستان رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت السلام و المسلمین صادق مرادی اظهار کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره پیشگیری از پدیده زمین‌خواری در کشور و دستورات رئیس قوه قضائیه، با تلاش و به کار گیری تمام امکانات و همکاری حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان بیش از دو هزار و ۱۶۶ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در سال ۹۸ از دست متجاوزان خارج و به منابع طبیعی و راه و شهرسازی استان بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر شدت برخورد با هر گونه دست اندازی و تصرف غیرقانونی به اراضی ملی و منابع طبیعی تاکید کرد و افزود: هر گونه دخل و تصرف اراضی ملی و دولتی و همچنین تغییر کاربری در اراضی کشاورزی تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده و گزارش طبق قانون با متخلفان برخورد شدید و قاطعی صورت خواهد گرفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری تغییر کاربری راه و شهرسازی استان رهبر معظم انقلاب قانون بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی منابع طبیعی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه

عبدالجبار اودک گفت: با هوشیاری و تلاش یگان حفاظت از اراضی این اداره و اداره کل راه و شهرسازی استان زمین های مذکور در همان مرحله نخست پیش از انجام هرگونه اقدام فیزیکی از سوی متصرفان شناسایی و به بیت المال بازگردانده شد.

وی با قدردانی از همکاری و مساعدت دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و معتمدین گفت: در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی دولتی، یگان حفاظت از اراضی این اداره همسو با سیاست های اداره کل راه و شهرسازی استان با بهره گیری از اصل اساسی پیشگیری، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی بازدید نموده و در صورت بروز هرگونه مورد تصرف به فوریت اقدام به رفع آن می‌نماید.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان میرجاوه تاکید کرد: همچنین یگان حفاظت این اداره با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.  

وی گفت: از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی‌ دولتی استان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟
  • جدال بر سر صنوبرها؛ ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه
  • رفع تصرف سه طبقه در زعفرانیه تهران
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی