Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@17:32:51 GMT

اتهام بزرگ وینفرد شفر به لیگ ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۷۱۶

اتهام بزرگ وینفرد شفر به لیگ ایران

تقریبا ۲۰ سال پیش بود که وینفرد شفر به آلمان پشت کرد و برای مربیگری به کشور‌های دیگر رفت و الان در ۷۰ سالگی هم او به بازگشت به فوتبال آلمان فکر نمی‌کند.

وینفرد شفر سرمربی تیم بنی یاس امارات گفت: در بنی یاس بیش از هر تیم دیگری راحت هستم و هم خودم و هم خانواده ام اینجا بسیار احساس راحتی می‌کنیم. همه چیز عالی است و امکانات بسیار خوبی بر باشگاه حکمفرما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره حضور در تیم استقلال قبل از رفتن به امارات گفت: اغلب تجربیات من از حضور در استقلال مثبت است. هواداران زیادی در ایران داشتیم که علاقه زیادی به فوتبال داشتند. گاهی اوقات ما مقابل یکصد هزار تماشاگر بازی می‌کردیم. جدای از آن، من هرگز در هیچ کشور دیگری افراد یا دوستانی اینقدر خوب ندیده بودم که با من رفتار دوستانه و مفید داشته باشند. اما متأسفانه برخی مسئولان کار ما را دشوارتر کردند. من هنوز هم می‌توانم به یاد داشته باشم که آن‌ها اجازه می‌دهند چند بار در زمینی تمرین کنیم که حتی یک باشگاه منطقه‌ای نیز نتوانسته است در آن تمرین کند. سپس در مقطعی به بچه‌های تیم گفتم: "معنی ندارد که به خانه برویم. ".

سرمربی سابق استقلال که به دنبال بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن در لیگ برتر بود اضافه کرد: ما در استقلال با تصمیمات عجیب داور از امتیازات مهم در رقابت برای قهرمانی محروم شدیم. اما هرگز آنچه را که قبل از نیمه نهایی مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاد، فراموش نخواهم کرد. من سه بازیکن اصلی را از دست دادم، زیرا برخی بخاطر سابقه تاریخی استقلال مانع موفقیت تیم می‌شدند و حتی بنا به دلایلی از تمدید قرارداد‌ها خودداری کردند. علاوه بر این، بهترین مهاجم من، یک استعداد ۱۷ ساله به فنرباغچه در ترکیه فروخته شد. این پسر می‌توانست بهترین مهاجم من باشد، اما فروش وی از نظر سیاسی کنترل می‌شد. این بسیار ناامید کننده است که می‌دانید شما فقط با تیم حریف در زمین نمی‌جنگید.

منبع: اسپوکس

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شفر ایران استقلال پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیش‌ازظهر دیروز 2حکم محرومیت پرسروصدا برای بازیکنان استقلال و پرسپولیس صادر کرد و بازی‌های حساس این دو تیم در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر را کاملا تحت‌الشعاع این محرومیت‌ها قرار داد. در هفته آینده لیگ برتر سرخابی‌های مدعی قهرمانی باید با تیم‌های سوم و چهارم جدول یعنی سپاهان و تراکتور دیدار کنند و خیلی‌ها اعتقاد دارند نتیجه این دو بازی می‌تواند سرنوشت قهرمانی لیگ بیست‌وسوم را تا حدود زیادی مشخص کند.

این دو بازی، سخت‌ترین مسابقات باقی مانده برای پرسپولیس و استقلال هستند و حالا با حکم کمیته انضباطی هر دوی این تیم‌ها باید مسابقه را در غیاب یکی از بازیکنان اصلی و تأثیرگذار خود آغاز کنند.

در استقلال، کاپیتان و دروازه‌بان تیم یعنی سیدحسین حسینی در ادامه ماجراهایی که هوادارشان در اراک برای او پیش آورد، از حضور در یک بازی محروم شده است. در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم که با ورود یک هوادار خانم به زمین همراه شد، کمیته انضباطی حکم به جریمه ۳۰۰میلیونی حسینی داد و او را یک جلسه به‌صورت تعلیقی از همراهی تیمش محروم کرد. یک هفته بعد در پایان دیدار با شمس‌آذر و پس از صحبت‌های کاپیتان استقلال، شایعاتی پیرامون اجرایی شدن محرومیت حسینی در رسانه‌ها مطرح شد و در نهایت نیز این رأی روز گذشته اعلام و اجرایی شد. در بخشی از حکم کمیته انضباطی آمده «فعل حسینی از مصادیق رفتار توهین‌آمیز تشخیص داده شده است.» به همین دلیل یک جلسه محرومیت تعلیقی او فعال شده و 30میلیون تومان جریمه نقدی هم به 300میلیون تومان قبلی اضافه شده است.

همچنین اسماعیلی‌فر، مدافع پرسپولیس به‌دلیل حرکت توهین‌آمیزش در شادی بعد از گل مقابل نفت به یک جلسه محرومیت و 40میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است.

با وجود اینکه پرسپولیس جمعه این هفته باید در جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک برود، اما محرومیت دانیال در بازی هفته آینده لیگ برتر مقابل سپاهان اجرا خواهد شد. این نکته‌ای است که برخی از پرسپولیسی‌ها به آن انتقاد دارند و معتقدند اسماعیلی‌فر نباید از بازی بزرگ پرسپولیس در لیگ محروم شود.

 پول زور بده!
در حکم محرومیت هر دوی این بازیکن‌ها، یک جریمه 60میلیون تومانی هم برای باشگاه آنها منظور شده که در نوع خودش اتفاق جالبی است. کمیته انضباطی در حکم سیدحسین حسینی آورده: «باشگاه استقلال تهران به‌لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی درخصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه ‌صورت‌گرفته وفق ماده 50 مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 60میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می‌گردد.» یعنی به زعم کمیته انضباطی، باشگاه باید مراقبت می‌کرد که حسینی در مصاحبه بعد از بازی‌اش آن جملات را به‌کار نبرد!

این موضوع درباره دانیال اسماعیلی‌فر و سرخ پوشان جالب‌تر هم هست. باشگاه پرسپولیس از کجا می‌توانست پیش‌بینی کند که دانیال قرار است چنین حرکتی انجام دهد و چگونه می‌توانست در میانه مسابقه مانع او شود؟

گویا برای کمیته انضباطی، اعمال جریمه نقدی و درآمدزایی از این طریق خیلی مهم‌تر از وجه بازدارندگی احکام است و اولویت برای این کمیته کسب درآمد هر چه بیشتر است.

خالدآبادی، جانشین کاپیتان
محرومیت حسینی و اسماعیلی‌فر قطعا استقلال و پرسپولیس را به دردسر خواهد انداخت و این 2نفر تقریبا چهره‌های بی‌جانشین 2تیم صدرنشین هستند.

حسینی این فصل در تمام بازی‌های استقلال در لیگ و حذفی به میدان رفته و ذخیره او حتی یک دقیقه هم درون دروازه نایستاده است. محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان دوم استقلال همان کسی است که در تیم ملی امید دروازه‌بانی می‌کرد و فصل گذشته هم با پیراهن باشگاه هوادار 16بازی در لیگ برتر انجام داد، اما ورود به باشگاه استقلال، روند بازی‌های این دروازه‌بان جوان را متوقف کرد و او دیگر در هیچ مسابقه‌ای به زمین نرفت.

خالدآبادی دروازه‌بان بی‌کیفیتی نیست، اما شاید دوری چندماهه از میادین او را از آمادگی دور کرده باشد که این نکته را باید در جریان بازی با تراکتور مشاهده کرد. سال گذشته مصدومیت حسینی در مقطع مهمی از فصل فرصت بازی را به علیرضا رضایی سپرد و ناآمادگی او در آن مقطع کار دست استقلالی‌ها داد. حسینی امسال با 14کلین‌شیت طی 24بازی رکورددار کلین‌شیت در فصل جاری است و غیبتش در این مسابقه به دروازه‌بان تیم رقیب یعنی حسین پورحمیدی فرصت می‌دهد به رکورد او برسد. 

 وحدت یا فرشاد
همچون حسینی در استقلال، دانیال اسماعیلی‌‌فر هم در پرسپولیس یک مهره تأثیرگذار و اغلب بدون جانشین است. او در این فصل 23بار برای پرسپولیس به زمین رفته و یک گل و 4پاس‌گل حاصل کارش در این بازی‌هاست. دانیال از 24بازی پرسپولیس در این فصل فقط دیدار با استقلال خوزستان را از دست داده که پرسپولیسی‌ها در غیاب او با این حریف قعر جدولی به تساوی 2-2رسیدند.

به جای دانیال، در بازی با سپاهان احتمالا وحدت هنانوف مدافع راست پرسپولیس خواهد بود. اگرچه فرشاد فرجی هم توانایی بازی در این پست را دارد و باید دید اوسمار ویرا کدام بازیکن را برای قرارگرفتن در این پست ترجیح می‌دهد.
منبع: همشهری

دیگر خبرها

  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!