Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اینترنتی حماس، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه ایران به صورت تلفنی با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، در این تماس تلفنی تحولات فلسطین و محاصره نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اسماعیل هنیه در این گفتگو از نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت فلسطین و مستضعفان تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که ملت مسلمان ایران و نیز کشورهای عربی و اسلامی به سلامت از مواجهه با ویروس کرونا عبور نمایند.

رئیس قوه قضائیه هم به نوبه خود بر ضرورت تداوم حمایت از مقاومت فلسطین که در کنار فلسطینی‌ها در غزه است و از حقوق آنها دفاع می‌کند، تاکید نمود و آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی را خواستار شد.

کد خبر 4896666

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل هنیه سیدابراهیم رئیسی جنبش حماس ایران قوه قضاییه ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عربستان سعودی سوریه ایران فلسطین قربانیان کرونا روسیه افغانستان مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، «شیخ علی الخطیب» نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان عصر سه‌شنبه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان در این دیدار با ابلاغ سلام های خود به مردم مقاوم لبنان از طوایف مختلف، به روح شهدای مقاومت به خصوص شهدای اخیر مقاومت لبنان در برابر تجاوزرات رژیم صهیونیستی که مایه دلگرمی مردم فسطین هستند، درود فرستاد و حمایت مقاومت لبنان از مردم فلسطین را مایه افتخارو سربلندی دانست.

وزیر امور خارجه  جمهوری اسلامی ایران همچنین از نقش و تلاش ها و مواضع شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اعلامی شیعیان لبنان در حمایت از مقاومت و تقویت وحدت بین طوایف مختلف لبنان و مقابله با فتنه انگیزی دشمنان قدردانی کرد و بر نقش مهم لبنان و مقاومت مردم لبنان در روند تحولات اخیر منطقه تاکید کرد.

شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان عملیات مقتدرانه و مشروع نیروهای مسلح ایران اسلامی علیه اهداف نظامی رژیم متجاوز صهیونیستی را به رهبری، دولت و مردم ایران تبریک گفت و آن را موجب خوشحالی و تقویت روحیه ملت های مسلمان به خصوص مردم فلسطین و جبهه مقاومت و تضعیف روحیه نظامیان و مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی و همچنین موجب وحدت جهان اسلام علیه اشغالگران صهیونیست دانست.

 وی همچنین تأکید کرد: خوشبختانه فلسطین بار دیگر به مساله نخست آحاد ملت ها و نخبگان دنیای اسلام و سراسر جهان از طوایف و مذاهب مختلف تبدیل شده و تحولات اخیر حقانیت موضع اصولی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی را ثابت کرد و جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه فشارها بر موضع اصولی و مقتدرانه خود در دفاع از فلسطین پابرجا و استوار است.

نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با تشریح آخرین تحولات لبنان و روحیه بالای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، تاکید کرد علیرغم تلاش دشمنان، مردم لبنان به خوبی بر حقایق و واقعیت ها آگاهی دارند و حامی و پشتیبان مقاومت هستند و حمایت از مقاومت در لبنان بعد از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و تجاوزات این رژیم در منطقه به شدت افزایش یافته و برهه کنونی فرصتی برای تقویت وحدت بیش از پیش جهان اسلام در مقابل فتنه انگیزی دشمنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید + فیلم
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • تصویری از چهره معصوم نوه اسماعیل هنیه که امروز به شهادت رسید
  • نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به پدر شهیدش پیوست
  • شهادت هفتمین نوه اسماعیل هنیه +عکس
  • نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسید + عکس
  • شهادت هفتمین نوه اسماعیل هنیه
  • نوۀ هنیه هم به شهادت رسید
  • شهادت نوه دیگر هنیه بر اثر شدت جراحات