Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان وصول مطالبات بانک‌ها از بدهکاران بانکی از طریق اجرای ثبت در ۱۱ ماهه سال گذشته رقمی معادل ۸۰۶ میلیارد و ۲۵۳ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۴۴ ریال بوده که نسبت به مدت مشابه ۵۶ درصد افزایش داشته است. تاریخ انتشار: 02:00 - 22 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۴۶۳۵ خوب سرپرست ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به اینکه در یازده ماهه سال گذشته تعداد ۱۷۰۵ مورد پرونده اجرائی در دوایر اجرای واحد‌های ثبتی تابعه این اداره کل مطرح و در جریان رسیدگی است خاطرنشان کرد: این آمار با توجه به تعداد ۱۵۵۸ پرونده مطروحه در مدت مشابه افزایش ۹ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تعداد پرونده‌های مختومه شده اجرا را در این مدت ۱۳۱۶ مورد عنوان کرد.
خوب عنوان کرد: در ۱۱ ماهه سال گذشته، تعداد ۶۹۴ شرکت تجاری درمراجع ثبت شرکت‌های تابعه این اداره کل به ثبت رسیده است ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: تعداد اسناد تنظیمی صادره در دفاتر اسناد رسمی در این مدت ۱۱۵ هزار و ۶۸۷ مورد بوده که افزایش ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: در این مدت نیز بیش از ۴۵۰ مرتبه بازرسی از دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق استان بصورت فیزیکی و الکترونیکی صورت گرفته است که در این بازرسی‌ها تعداد ۱۰۴ هزار و ۵۶۷ سند دفاتر اسناد رسمی، تعداد ۴ هزار و ۸۷۲ سند دفاتر ازدواج و تعداد ۱۵۷۴ سند مربوط به دفاتر طلاق رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: ۲۳ هزار سند مالکیت کاداستری صادر شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دفاتر اسناد رسمی آمار ازدواج و طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷۰ درصدی تعداد تولدها از مادران غیر ایرانی در ۴ سال

طبق برآورد ها ۸۳ درصد کودکان خیابان از اتباع هستند که بین آنها فراوانی افغانستانی‌ها بیشتر است و بیش از ۶۰ درصد از آنها اتباع غیرمجاز هستند.

برخی از کارشناسان بر این باورند نبود نظارت کافی بر انبوه اتباع غیرمجاز و اینکه آنها به طور عمده از اقشار پایین هستند، بر شمار کودکان کار افزوده است. این اتباع اعتقادی به دوره کودکی ندارند و این فرهنگ بین آنها رایج است که فرزند از کودکی باید برای خانواده درآمد کسب کند. از سوی دیگر داشتن فرزند زیاد بین اتباع خارجی سبب‌شده نتوانند مخارج روزانه خود را تامین کنند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی کشور بیش از ۴۴ یا ۴۵ درصد از کودکان کار با بُعد خانوار بین ۴ تا ۶ نفر هستند. ۲۰ نهاد دولتی و غیردولتی در کشور متولی احقاق حقوق کودکان هستند اما رویکرد نادرست یا ترک فعل آنها سبب شده ساماندهی کودکان کار تا به این اندازه طولانی شده و ۲۰ سال به درازا کشیده است؛ طرح‌های جمع‌آوری یا ساماندهی کودکان تاکنون موفق عمل نکرده‌اند زیرا برخورد هدفمندی با کودکان اتباع و خانواده‌های آنها صورت نمی‌گیرد.

به گفته «آرزو فتحی» معاون اورژانس اجتماعی مرکز اورژانس اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و باز توانی اعتیاد سازمان بهزیستی کشور، ۱۳ هزار و ۶۷۱ نفر از کودکان کار و خیابان در مراکز نگهداری روزانه و شبانه، خدمات متنوع این سازمان را دریافت می‌کنند. ۶۳ مرکز نگهداری روزانه و ۲۹ مرکز نگهداری شبانه‌روزی کودکان کار و خیابان در کشور فعالیت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • افزایش ۷۰ درصدی تعداد تولدها از مادران غیر ایرانی در ۴ سال
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱