Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک ملی پوش تیراندازی گفت: توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۰ در تیراندازی تمام شده و ایران تنها شانس کسب دو سهمیه با رنکینگ دارد.

حسین باقری در گفت‌وگو با ایسنا در مورد شرایط تمرینی خود اظهار کرد: در خانه تمرین می‌کنیم و با مربیان در ارتباطیم. آن‌ها از دور به تمرینات ما نظارت دارند و برنامه تمرینی می‌دهند.
 
او درباره زمان تشکیل اردوی متمرکز گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا هر ملی‌پوش جدا جدا در خانه تمرین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط تا زمانی که کرونا کنترل نشود ادامه خواهد داشت. 

باقری در مورد جام جهانی هند که به تعویق افتاد و اکنون قرار است در ماه می میلادی برگزار شود گفت: هنوز که خبری نیست. فکر می‌کنم با این شرایط باز هم به تعویق بیفتد. باید ببینیم که فدراسیون جهانی چه اعلام خواهد کرد.

ملی‌پوش تیراندازی در ادامه در مورد شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ برای تیم تیراندازی ایران گفت: سهمیه‌های المپیک در رشته تیراندازی  تمام شده و تنها در بخش رنکینگ چند سهمیه باقی مانده است. تیراندازی ایران هم دو شانس دیگر در تپانچه بادی بانوان و تفنگ بادی مردان دارد. من در تفنگ بادی و سبقت اللهی در تپانچه بادی هنوز شانس کسب سهمیه داریم.

وی درباره کسب سهمیه المپیک در تفنگ بادی خاطرنشان کرد: با این شرایط نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. پیش از این مشکلات می‌توانستیم ۲۰ درصد پیش‌بینی کنیم. اکنون دیگر هیچ چیز مشخص نیست. امیدوارم که بتوانم سهمیه المپیک را بگیرم.

باقری درباره تمرینات در خانه گفت: تمرینات در خانه سبب می‌شود آمادگی بدنی از بین نرود. این تمرینات حداقل کاری است که در این شرایط می‌توانیم انجام دهیم. باید ببینیم شرایط چه می‌شود و کرونا کی تحت کنترل در می‌آید. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي تيراندازي المپیک ۲۰۲۰ توکیو سهمیه المپیک شانس کسب ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید

به گزارش قدس آنلاین پنجمین روز مسابقات قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی و آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک پاریس در شرایطی به میزبانی برزیل در حال برگزاری است که دقایقی پیش، پوریا نوروزیان در فینال با ایستادن در رده ششم به کار خود پایان داد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد. در این بخش تیراندازان صربستان و ایتالیا المپیکی شدند.

این ملی‌پوش تیراندازی در سه‌وضعیت هم باید به مصاف رقبای خود برود و باید دید آیا در این تقابل می‌تواند بلیت حضور در پاریس را به نام خود ثبت کند یا خیر؟ از ساعتی دیگر نیز نجمه خدمتی و شرمینه چهل‌امیرانی در فینال تفنگ ۱۰ متردر خط آتش قرار می‌گیرند.

مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع کسب سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ فروردین در برزیل آغاز شده و تا ۳۱ این ماه ادامه دارد. ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در این رویداد حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی برزیل|خدمتی پنجم شد، چهل امیرانی هفتم
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد