Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یداله محبی عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر در شهر کرمانشاه و به همراه ارشک محبی تمرینات خود را به صورت جدی پیگیری می کنم و از لحاظ آمادگی جسمانی نیز در شرایط خوبی هستم.

وی ادامه داد: برنامه های تمرینی را از کادر فنی دریافت می کنم و در یک سالن تمرینی به همراه ارشک با رعایت کامل نکات ایمنی و بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط، به تمرینات خود ادامه می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: بهرحال اتفاقی بود که افتاده است اما من نیز در این مدت می توانم از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی به شرایط ایده آلی برسم و اگر بتوانیم هرچه زودتر از شَر ویروس کرونا خلاص شویم، فرصت خوبی برای آماده سازی خود خواهم داشت.

محبی در مورد مشخص شدن تکلیف پاداش مصوبی که برای کسب سهمیه المپیک به وی تعلق می گیرد اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری که فدراسیون کشتی در این مورد انجام داد، این پاداش قرار است که فردا (شنبه) یا یکشنبه به من داده شود.

وی در پایان در مورد شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت نکات بهداشتی توسط مردم خاطرنشان کرد: تقریبا کل دنیا درگیر این ویروس خطرناک هستند و به همه ی مردم سفارش می شود که مسائل بهداشتی از جمله زدن ماسک و شستن دست ها را رعایت کنند و برای محفوظ ماندن از این ویروس در خانه بمانند.

بیشتر بخوانید:

ممنوعیت تغییر تابعیت کشتی گیران برای مسابقات گزینشی و المپیک

تاکید بومگارتنر به حفظ ایمنی ورزشکاران و خانواده های آنها/ تشویق ایران توسط جردن باروز

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورابراهیمی: مجلس به دنبال اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی بانک مرکزی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رئیس مجلس بابت پیگیری موضوعات ارزی گفت: در همین راستا به جهت افزایش تفاهم و بهبود عملکرد، جلسات مهمی در این خصوص در حال برگزاری است و نشست مشترک میان نمایندگان مجلس و دولت تشکیل شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در ادامه خواستار ارائه گزارش این جلسه از سوی رئیس مجلس در صحن علنی شد و افزود: پیگیری‌های مستمر در این خصوص ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی بانک مرکزی شاهد کاهش التهابات در بازار ارز باشیم تا بتوانیم از وضعیت کنونی خارج شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • فرمانده سپاه تهران: گروه آموزش‌دیده «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • فرمانده سپاه تهران: گروه‌های «سفیران مهر»، تذکر رعایت حجاب را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • فرمانده سپاه تهران: «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • پورابراهیمی: مجلس به دنبال اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی بانک مرکزی است