Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@23:03:23 GMT

مرد نقاش از ترس ویروس کرونا زنش را کشت و خودش را دار زد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۸۹۳

مرد نقاش از ترس ویروس کرونا زنش را کشت و خودش را دار زد

رویداد۲۴  روزنامه انگلیسی میرور خبر داد، پلیس نامه‌ای به‌جامانده از این نقاش را در مورد علت این اقدام پیدا کرده است.
این نقاش در نامه‌ای که قبل از خودکشی از خود بر جای گذاشته نوشته است: دیگر نمی‌توانم این زن را هر روز در مقابل چشمانم ببینم، او زندگی مرا به جهنم تبدیل کرده است. همسرم بسیار خسته‌کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ببشتر بخوانید: شکایت عجیب ۲ هوو از همسر بی لیاقت و شیطان صفتماندن در منزل مرا از بین می‌برد، پس تصمیم گرفتم که از دست زنم راحت شوم و به زندگی‌ام هم پایان دهم.

در همین راستا، آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد، نسبت به افزایش خشونت علیه همسران به دلیل اعمال قرنطینه جهانی هشدار داد.

گوترش طی پیامی که در توییتر خود منتشر کرد نوشت: همه می‌دانند که روند قرنطینه‌سازی برای مهار کووید-۱۹ امری بسیار حائز اهمیت است، اما در عین حال باعث گرفتار شدن زنان در دست همسران بدرفتار هم شده است. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدجواد مهدوی اصل گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۸ هزار تن انواع فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان تحت نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از طریق پایانه مرزی چذابه به کشور عراق صادر شد.


وی افزود: در این رابطه بیش از ۱۸ هزار تن ماهی تازه، ۲۷ تن تخم مرغ و ۱۰ هزار تن خوراک آبزیان از پایانه مرزی چذابه با نظارت کارشناسان دامپزشکی به کشور عراق صادر شده است.


مهدوی اصل ادامه داد: این حجم از صادرات پس از بازرسی‌های بهداشتی قرنطینه‌ای لازم و صدور گواهی حمل بهداشتی دامپزشکی انجام شده است.


رئیس دامپزشکی دشت آزادگان با بیان اینکه دقت در بررسی بهداشتی محموله‌های صادراتی از جمله مواردی است که نقش مستقیمی در توسعه پایدار و رشد اقتصاد کشور دارد، اضافه کرد: ارسال محموله‌های صادراتی مرتبط با دام و طیور به دیگر کشور‌ها منوط به داشتن گواهی معتبر دامپزشکی است و بر این اساس همه محموله‌ها پس از احراز شرایط بهداشتی لازم توسط کارشناسان دامپزشکی، در سامانه یکپارچه قرنطینه دامی سازمان دامپزشکی کشور به صورت برخط ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه
  • بانو غمخواری ناجی پنج زندگی شد
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • ترانزیت ۲۰ تن موی بز از طریق مرز لطف آباد شهرستان درگز
  • مبارزه علیه آفات زراعی و باغی بروجرد در سطح بیش از ۳۵ هزار هکتار
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • بهترین سریال‌های عاشقانۀ کره‌ای با حال و هوای «فانتزی»