Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@09:09:53 GMT

بازگشت یکی از بیمارستان‌های قم به حالت عادی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۹۶۶

بازگشت یکی از بیمارستان‌های قم به حالت عادی

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، دکتر حسین رضایی، مسئول بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) سپاه قم با اعلام خبر ترخیص آخرین بیمار کرونایی از این بیمارستان، اظهار داشت: این بیمارستان پس از اتمام ماموریت خدمت رسانی و پذیرش بیماران کرونایی، به شرایط عادی و پذیرش بیماران بازگشت.

مسئول بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) قم، افزود: با توجه به کنترل بیماری و مصوبه ستاد بحران کرونا، بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) پس از درمان بیماران بستری کرونایی، بر اساس پرتوکل‌های وزارت بهداشت، طی سه شبانه روز به رفع آلودگی و گندزدایی فضا‌های درمانی و بخش‌های بستری خود اقدام نمود و در حال حاضر همانند ماه‌های قبل از بحران کرونا، پذیرای بیماران عزیز و مراجعین محترم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید مصطفی الکاظمی کاظم خاوازی علی صیاد شیرازی قم ترخیص از بیمارستان ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید مصطفی الکاظمی کاظم خاوازی علی صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دامنه نوسان بورس به حالت عادی از فردا

بر اساس اعلام معاون سازمان بورس، معاملات بازار سهام از روز چهارشنبه بدون محدودیت دامنه نوسان مثبت و منفی یک درصد انجام خواهد شد و به حالت عادی باز می‌گردد.

به گزارش تسنیم، سازمان بورس روز گذشته طی اطلاعیه‌ای از محدود شدن دامنه نوسان معاملات بازار در محدوده مثبت و منفی یک درصد در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه خبر داده بود.

در روز یکشنبه با دامنه نوسان مثبت و منفی یک درصد شاخص کل حدود ۱۱ هزار واحد افت کرد و در معاملات روز دوشنبه نیز با افزایش قابل توجه تقاضا شاهد رشد نسبی شاخص کل هستیم. حالا طبق اعلام جدید سازمان بورس محدودیت دامنه نوسان همچنان در معاملات روز سه شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

رضا عیوضلو، معاون نظارت سازمان بورس گفت: اگر ریسک‌های سیستماتیک بازار تا روز چهارشبه برطرف شود، دامنه نوسان در روز چهارشنبه به حالت عادی قبل باز می‌گردد و سازمان بورس با توجه به شرایط در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور
  • بازگشت دامنه نوسان بورس به حالت عادی از فردا
  • نخستین اهدای عضو سال‌جاری کرمانشاه جان ۳ بیمار را نجات داد
  • بازگشت پرواز‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی
  • پروازهای فرودگاه مشهد به روال عادی بازگشت
  • بازگشت پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی
  • پروازهای فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد به روال عادی بازگشت
  • جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول
  • دومین اهدای عضو سال جاری در یزد
  • گردشگری سلامت در خراسان‌شمالی؛ از رویا تا واقعیت