Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@19:07:12 GMT

انتقاد شهردار لندن از مورینیو: به شیوع کرونا کمک کردی!

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۹۸۳

انتقاد شهردار لندن از مورینیو: به شیوع کرونا کمک کردی!

به گزارش تسنیم، با وجود عذرخواهی ژوزه مورینیو بابت نقض مقررات مربوط به فاصله گذاری اجتماعی در انگلیس، شهردار لندن از کنار اشتباه این مرد پرتغالی نگذشت و او را به خاطر حرکتی که انجام داد سرزنش کرد.

مورینیو دو روز پیش در حال تمرین دادن سه بازیکنش، از جمله تانگوی اندومبله در یکی از فضاهای سبز شهر لندن رؤیت شد آن هم در شرایطی که فاصله او با این بازیکنان کمتر از 2 متر بود، فاصله‌ای که طبق مقررات فاصله گذاری اجتماعی در انگلیس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید میان تمام افراد (به استثنای اعضای یک خانواده رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورینیو ساعاتی بعد از انتشار این خبر عذرخواهی کرد.

با این حال صادق خان شهردار لندن در یک برنامه زنده تلویزیونی آقای خاص را شرمنده کرد و بعد از او هم کاترین وست، یکی از نمایندگان مجلس در لندن از سرمربی پرتغالی ایراد گرفت.

صادق خان گفت: افراد زیادی به اهالی دنیای فوتبال به چشم یک الگو نگاه می‌کنند و به همین دلیل وقتی آنها می‌بینند که توصیه حیاتی دولت برای ماندن در خانه به این آشکاری نادیده گرفته می‌شود، خودمان ضرر می‌کنیم. مردم و به خصوص کودکانی که طرفدار تاتنهام هستند این صحنه را می‌بینند و با خودشان می‌گویند اگر شرایط برای بازیکنان تاتنهام بی‌خطر است، پس ما را هم خطری تهدید نمی‌کند. با این کار شما بدون اینکه خودتان متوجه باشید، به شیوع ویروس در شهر کمک کرده‌اید.

شهردار لندن ادامه داد: از خودتان بپرسید که آیا کاری که من دارم انجام می‌دهم واقعاً ضروری است و می‌بینید که جوابش منفی است.

مورینیو تنها عضو باشگاه تاتنهام نبوده که به خاطر نادیده گرفتن مقررات مربوط به فاصله گذاری اجتماعی برای مهار کرونا مورد انتقاد واقع شده چرا که فیلمی منتشر شده که دو بازیکن او داوینسون سانچس و رایان سسنیون را در حال شانه‌به‌شانه دویدن نشان می‌دهد. دفاع راست تاتنهام سرژ اوریر هم فیلمی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده که او را در حال نرمش در کنار یک فرد دیگر بدون رعایت فاصله ایمنی لازم نشان می‌دهد.

منبع: الف

کلیدواژه: شهردار لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴

ملی‌پوش ۲۱ ساله اوکراینی توجه آنژ پوستکوعلو را به خود جلب کرده است. 

گئورگی سوداکوف، هافبک تیم شاختار دونتسک، خود را برای یک تابستان خاص آماده می‌کند. این هافبک اوکراینی که در این فصل موفق به زدن هفت گل و سه پاس گل شده است، به شاختار کمک کرده تا در آستانه کسب دبل داخلی قرار گیرد.

طرفداری | به گزارش Ben Jacobs، دو گل از این گل ها در دیدار نیمه نهایی جام حذفی اوکراین در پیروزی 4-1 مقابل چورنومورتس اودسا به ثمر رسید و هر دو استعداد فوق العاده سوداکوف را به نمایش گذاشت. سرعت، خونسردی و دقت همگی بخشی از بازی او هستند. شاختار اکنون در تاریخ 15 می به مصاف وورسکلا خواهد رفت تا شاید برای چهاردهمین بار قهرمان جام حذفی اوکراین شود. آن‌ها همچنین در مسیر کسب پانزدهمین قهرمانی خود در لیگ برتر اوکراین قرار دارند و از این رو از عنوانی که سوداکوف فصل گذشته به دست آورد دفاع می کنند.

تاتنهام به طور جدی سوداکوف را در نظر گرفته است. اینتر و یوونتوس نیز علاقه مند هستند، اما کمبود بودجه ممکن است مانع از پیشرفت هر یک از آن‌ها در گفتگوها در این راستا شود. اسپرز به دنبال یک هافبک برای تابستان امسال است و همچنین کانر گلگر از چلسی را در رادار خود دارد. لیورپول و چلسی علیرغم برخی گمانه‌زنی‌ها، در حال حاضر به دنبال سوداکوف نیستند. همچنین علیرغم عدم وجود رویکرد مشخصی تا به امروز، از طریق رسانه ها در مورد آرسنال نیز صحبت شده است.

بیشتر بخوانید: 

شاختار قرارداد گئورگی سوداکوف را با بند فسخ 150 میلیون یورویی تمدید کرد

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • انتقاد شدید گاردین از دخالت‌های لندن در مناقشات بین‌المللی
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • فرجام‌خواهی علیه دو بار کسر امتیاز در یک فصل!‏
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • مورینیو: دروگبا خیلی وفادار است؛ او هیچوقت فراموش نکرد که من او را به لیگ برتر بردم! / زیرنویس فارسی
  • به نکونام هشدار می دهم؛ همه یکصدا علیه او می شوند | فراموش می کنند که چه کردی!