Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:07:06 GMT

۴۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در چین ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۰۴۲

۴۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در چین ثبت شد

به گزارش ایرنا مقامات بهداشتی چین همچنین اعلام کردند از مجموع ۴۲ مورد شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته،   ۳۸ مورد آن وارداتی و کسانی بودند که از کشورهای دیگر به چین سفر کردند.

گزارش می افزاید همچنین در شبانه روز گذشته ۴۷ فرد ناقل خاموش مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده اند که تمامی آنها از خارج به چین سفر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمارها حاکی است شمار مبتلایان به ویروس کرونا در چین تا کنون به ۸۱ هزار و ۹۰۷ تن و شمار جان باختگان هم به سه هزار و ۳۳۶ تن رسیده است در حالی که گزارش شده است شمار ناقلان خاموش هم به یک هزار و ۹۷ تن رسیده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین اعلام کرد با مرخص شدن ۸۵ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته در چین، شمار کل درمان شدکان در این کشور به ۷۷ هزار و ۴۵۵ تن رسیده است.

شمار مبتلایان هم در تایوان، هنگ کنگ و ماکائو نیز به یک هزار و ۳۹۸ تن و تعداد جان باختگان هم به ۹ نفر رسیده است در عین حال گزارش شده که درمان شدگان این سه منطقه اداری در چین تا کنون به ۳۸۳ تن رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماکائو چین تایوان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماکائو چین تایوان ویروس کرونا ماکائو چین تایوان تن رسیده ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده و به ۸۵ دلار و هشتاد سنت در هر بشکه رسیده است. قیمت نفت خام دریای برنت نیز با افزایش ۳.۴٪ به ۹۱.۱۳ دلار در هربشکه رسیده است.

در همین حال پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

کد خبر 745913

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • فروش نفت ایران به بالاترین سطح ۶ سال گذشته رسیده است
  • گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • ۱۵ میلیارد ریال برای مرمت کاروانسرای تاریخی آوه ساوه تخصیص یافت
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید