Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای امروز به مناسبت سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) سخنرانی داشته و در این سخنرانی به نکات زیادی از جمله امور خیری که در این روزها مردم با یاری و همکاری یکدیگر انجام داده‌اند اشاره نمودند.

صفحه توئیتری ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری که در حوزه زنان، خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی فعالیت می‌کند، با انتشار بخشی از سخنان ایشان را پیرامون فعالیت‌های جهادی جمعی از بانوان کشور در راه مبارزه علیه کرونا این سخنان را بازنشر کرده و نوشت:

"ببینید| تقدیر رهبر انقلاب از فعالیت‌های جهادی بانوان در مبارزه علیه کرونا

«در یزد مادر شهیدی با همکاری جمعی از بانوان، خانه‌های خودشان را به خیاط‌خانه تبدیل کردند که در این خیاط‌خانه‌ها ماسک تولید می‌کنند و در اختیار مردم قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
‎رزمایش همدلی ‎"

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: نیمه شعبان، مظهر امید به آینده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب نیمه شعبان بانوان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها