Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@10:10:54 GMT

بازداشت ۴ داماد در رامشیر

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۳۳۰

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب رامشیر گفت: این افراد در جریان حضور چهار خودرو گل زده در مقابل یک آرایشگاه زنانه بازداشت شدند.

اسلام رسادی افزود: این چهار نفر در روز گذشته در پی گزارشات واصله از آنها تعهد کتبی اخذ شده بود که اجازه هیچگونه مراسم و تجمعی را ندارند و با این وجود امروز باخبر شدیم که قصد داشتن مراسمات جشن خود را با حضور جمعیتی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ نفر را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با هماهنگی که صورت گرفت برای صاحب این سالن زیبایی زنانه علاوه بر تشکیل پرونده تعزیراتی، پرونده قضایی نیز تشکیل می‌شود و در هفته آینده صنوفی که برای برگزاری این جشن‌های عروسی اقدام به فعالیت داشتند به دادسرا احضار و تفهیم اتهام خواهند شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید مصطفی الکاظمی کاظم خاوازی علی صیاد شیرازی رامشیر ویروس کرونا مراسم عروسی داماد بازداشت آرایشگاه زنانه تشکیل پرونده ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید مصطفی الکاظمی کاظم خاوازی علی صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خفگی چوپان و گوسفندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: این کامیون حامل ١٤٠ راس گوسفند از مبدا لرستان به مقصد خمینی‌شهر بودکه در مسیر گشت منابع طبیعی به کامیون مشکوک و در کانتینر باز می‌شود.
منصور شیشه فروش افزود: پس از باز شدن در کانتینر مشخص شد تعدادی گوسفند به همراه یک چوپان دچار خفگی شده‌اند.
به گفته وی نبود راه نفوذ هوا به داخل کامیون باعث خفگی اعلام و برای این حادثه پرونده قضایی تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خفگی چوپان و گوسفندان
  • انجام بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان
  • اقدامات صندوق هنر برای مسکن هنرمندان
  • جزئیات ثبت‌نام مسکن هنرمندان استان تهران اعلام شد
  • ۷۰۰ پرونده مسکن برای هنرمندان تهرانی توسط صندوق هنر تشکیل شد
  • تاجیکستان در کنار روسیه با تروریسم بین‌الملل مبارزه می‌کند