Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:04:16 GMT

اهدای نشان حامی کودک به مالکان مهدها در صورت بخشش اجاره

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۳۷۴

اهدای نشان حامی کودک به مالکان مهدها در صورت بخشش اجاره

زهرا همتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک به دنبال شیوع کرنا افزود: براساس ابلاغ دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا از ابتدای اسفندماه پارسال تاکنون این مراکز همچنان تعطیل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از ۹۵ درصد این مراکز استیجاری هستند، در این مدت ۵۰ روز به علت توقف فعالیت متحمل هزینه از جمله پرداخت اجاره بها شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر اینکه اگرچه بر اساس اعلام سازمان بهزیستی کشور به منظور کاهش مشکلات مهدهای کودک حمایت هایی انجام خواهد شداما با توجه به اینکه این مراکز بخش خصوصی هستند به حمایت و همدلی ویژه نیاز دارند.

وی بیان کرد: در این زمینه چنانچه مالکان صاحبان مهدهای کودک کل یا بخشی از اجاره ساختمان را به علت تعطیلی و عدم درآمد ناشی از شرایط بوجود آمده به علت کرونا ببخشند در قالب پویش همدلی(بخشش اجاره مهدهای کودک در زمان تعطیلی ناشی از کرونا)، نشان حامی کودک و تقدیرنامه از این سازمان دریافت خواهند کرد.

تا پیش از شیوع کرونا ۱۱ هزار کودک ایلامی در مهدهای کودک نگهداری می شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بخش خصوصی بهزیستی درآمد کودک اجاره بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فضای کار اشتراکی برای کسانی است که ایده جدید یا مهارت مناسبی دارند و می‌توانند به‌صورت فریلنسری یا دورکاری، فعالیت کنند.

به بیان دقیق‌تر، «Coworking Space»، فضا‌های بزرگی هستند که افراد می‌توانند به‌عنوان محل کار از آنجا استفاده کنند. افراد دراین مکان‌ها، میز و قسمت مخصوص به خود را دارند و از امکانات استفاده می‌کنند.

افراد در کنار یکدیگر و دیگر گروه‌های مستقر مشغول به فعالیت می‌شوند برای همین به آن‌ها فضار کار اشتراکی می‌گویند و همین نکته موجب افزایش بهره‌وری می‌شود.

اجاره چنین فضاهایی معمولا ماهیانه و بر اساس تعداد افراد یا میز محاسبه می‌شود. میانگین هزینه ‌ها برای هر نفر بین ۷۵ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

این میزان هزینه در مقایسه با  شرایط اجاره فضای کار سنتی، به‌صرفه‌تر است. به همبن دلیل، اغلب افرادی که به‌صورت آزاد پروژه دریافت می‌کنند، به دنبال فعالیت در فضاهای کار اشتراکی هستند.

همیچنین مدیران و کارفرمایانی که پس از راه‌اندازی کسب وکار خود به‌دنبال همکاری با افراد فریلنسر هستند، از فضاهای کار اشتراکی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی در تهران
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند