Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@23:51:03 GMT

۹۵۰ راننده در یزد جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۴۰۴

۹۵۰ راننده در یزد جریمه شدند

سرهنگ رضا زارع روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: صاحبان این خودروها بر خلاف مقررات و مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله از ویروس کرونا فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: در این مدت  ۱۲۶ دستگاه خودرو دیگر به خاطر ترددهای غیرضروری در شهریزد و شهرستان‌ها به مدت یک ماه توقیف شد.

ریس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد اظهار کرد: رعایت مقررات به خصوص توجه به طرح  فاصله‌گذاری اجتماعی موجب پیشگیری از شیوع ویروس کروناست ، امیدواریم رانندگان توجه لازم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

زارع تصریح کرد: ماموران پلیس همچنان در راستای اجرای این طرح نسبت به توقیف یک ماهه خودروهای پر تردد و  اعمال قانون به مبلغ پنج میلیون ریال برای متخلفان اقدام می‌کنند.

وی از رانندگان خواست در راستای  اجرای طرح گام به گام با پلیس در مبارزه و پیشگیری از این بیماری  همکاری مناسب با نیروهای پلیس داشته باشند تا مشمول اعمال قانون نشوند.

۲۲۰ دستگاه خودرو در شهرستان یزد وجود دارد که از این تعداد شماره ۲۰ درصد مربوط به سایر استان هاست.

همچنین روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو از جاده‌های یزد از شرق به غرب و شمال به جنوب و بالعکس تردد می‌کنند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد .

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راهنمایی و رانندگی خودرو قانون ماموران پلیس یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق خودرو طی فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه امسال، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند و بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در این راستا، ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان ۲۱ درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گیلان، رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این موضوع مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی دنبال می‌شود.

کد خبر 747602

دیگر خبرها

  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه