Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:14:14 GMT

آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۴۱۵

آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه

وزیر کشور ترکیه اظهار داشت: بدنبال رسیدن به ۳۰ هزار تست روزانه کرونا در این کشور هستیم. ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه در ادامه گزارشهای روزانه خود درباره وضعیت شیوع کرونا در این کشور اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته 28578 تست کرونا گرفته شده که از این بین 4056 نفر مبتلا به کرونا به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود:96 نفر نیز جان خود را در این مدت از دست دادند. در مجموع تاکنون 908 نفر جان خود را از دست داده اند و تعداد مبتلایان نیز به 42282 نفر رسیده است.

وزیر بهداشت ترکیه ادامه داد: در این مدت 296 نفر ترخیص شده اند و جمع بهبود یافتگان به 2142 نفر رسیده است. به دنبال رسیدن به تست روزانه 30 هزار نفر هستیم و علیرغم افزایش تست روزانه شاهد کاهش رشد مبتلایان هستیم.

آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ترکیه ویروس کرونا ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: رشد اقتصادی کشور به ۶ درصد رسیده است

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رئیسی افزود: در سال۱۴۰۱ توانستیم رشد اقتصادی را قریب به ۵ درصد برسانیم و در سال ۱۴۰۲ این رشد به ۶ درصد رسید.

رئیس جمهور گفت: ۸هزار و ۴۰۰ واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند واحدهایی که دوازده سال راکد مانده بودند احیا شدند.

کد خبر 845519 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم دامغان سید ابراهیم رئیسی اقتصاد بیکاری

دیگر خبرها

  • رئیسی: رشد اقتصادی کشور به ۶ درصد رسیده است
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • وضعیت در غزه واقعا به نقطه جوش رسیده است/ قبل و بعد از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • وضعیت در غزه واقعا به نقطه جوش رسیده است
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد