Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@03:02:43 GMT

ضرورت مشارکت بخش خصوصی در حوزه درمان لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۴۵۴

ضرورت مشارکت بخش خصوصی در حوزه درمان لرستان

گودرز امیری شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا استان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در بخش درمان امری ضروری است و تمدید مجوز واحدهای تاسیس شده و تعطیل باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: در خصوص مصوبات قبلی مبنی بر استفاده از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده روستاهایی که فاقد دهیاری هستند در ارتباط با پیشگیری از شیوع کرونا لازم است میزان و نحوه مصرف آنها مشخص و به فرمانداری ها ابلاغ گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از نیمه دوم اسفند تاکنون باتوجه به کاهش ترددها، تعداد فوتی‌ تصادفات درون شهری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از ۲ نفر به یک نفر و برون شهری از ۲۹ نفر به ۴ نفر کاهش یافته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استفاده از ظرفیت بخش خصوصی درمان مالیات بر ارزش افزوده ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هربار بیمارستان، ما را مؤاخذه می‌کند آرزوی مرگ می‌کنیم/ ضرورت حمایت از زنجیره تامین دارو و تجهیزات پزشکی

علیرضا چیذری گفت: با آمار ارائه شده ۵۹ میلیون دلاری تخصیص ارز به حوزه ۴.۳ میلیارد دلاری تجهیزات پزشکی و دارو، حقانیت سخنان دلسوزان صنعت و زنجیره سلامت اثبات شد.

وی افزود: دوست نداریم کام مردم را در این روزهای غرور و پیروزی تلخ کنیم اما قصور از زنجیره تأمین نیست، شوربختانه با این رویه منتظر آسیب جدی به سلامت مردم باشید.

چیذری ادامه داد: درهای ادارات وزارت بهداشت باز است اما آن ها خزانه ارزی ندارند، نفت هم نمی‌فروشند، از رئیس جمهور خواستاریم درد زنجیره تأمین دارو و تجهیزات پزشکی را دریابند، کمرمان شکست و نگذارید اندک اعتبارمان نزد شرکای خارجی نابود شده و نزد بیمار و پزشک شرمنده از قصور تأمین ارز شویم.

وی افزود: هربار که بیمارستان، ما را به علت نبود دارو و تجهیزات پزشکی مؤاخذه می‌کند آرزوی مرگ می‌کنیم. بدانید که بیمار خانواده ما نیز هست، اما دست ما کوتاه و ارز بر نخیل بانک مرکزی است.

چیذری با اشاره ریزش شدید آمار اشتغالزایی در صنعت دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: از انتقال درد این صنف خدوم خدمت رهبری پرهیز می‌کنیم، ولی انگار دستمان به هر دامان که متوسل می‌شود جز ساحت ایشان نتیجه ندارد.

وی با قدردانی از رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که دستور داد و باعث شد رقابت برکت با بخش خصوصی به شدت کمرنگ‌تر شود، افزود: وزیر دفاع نیز لازم است بساط رقابت شرکت‌های زیرمجموعه دولت در وزارت دفاع را با بخش خصوصی برچیند.

چیذری اظهار داشت: به زودی درخواست جلسه با سردار باقری رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح خواهیم داشت شاید امریه نظامی ایشان منویات نظام و مقام معظم رهبری را در جهت عدم رقابت دولت و نیروی مسلح با بخش خصوصی محقق کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • ضرورت تدوین شاخص‌های حکمرانی در حوزه دارو و مکمل
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی
  • برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری لرستان
  • هربار بیمارستان، ما را مؤاخذه می‌کند آرزوی مرگ می‌کنیم/ ضرورت حمایت از زنجیره تامین دارو و تجهیزات پزشکی
  • مشارکت مردم در رشد تولید مسکن چگونه است؟
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم
  • ضرورت ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی به صنعت نوغانداری بابل