Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@00:21:56 GMT

الکاظمی:حاکمیت عراق خط‌قرمز است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۴۵۵

نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق در سخنانی حاکمیت این کشور را خط قرمز عنوان کرد. ناطقان: به نقل از پایگاه النشره، «مصطفی الکاظمی» که از سوی رئیس جمهور عراق مأمور تشکیل کابینه جدید این کشور شده است، حاکمیت عراق را خط قرمز برشمرد.

وی همچنین اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد که سلاح در دست دولت محصور بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الکاظمی افزود: کابینه‌ای را معرفی خواهم کرد که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا باشد و تمام تلاش خود را برای رویارویی با این وبای جهانی به کار خواهیم گرفت.

وی همچنین گفت که روابط خارجی عراق باید موفق باشد و موفقیت آن متکی بر در پیش گرفتن مفهوم احترام و همکاری با کشورهای همسایه، دوست و کشورهای جهان است.

الکاظمی در عین حال مبارزه با فساد و مفسدان را وظیفه‌ای ملی و بازگشت آوارگان به مناطق خود را هدفی برشمرد که نمی‌توان از آن صرف نظر کرد.

گفتنی است که برهم صالح رئیس جمهور عراق امروز پنجشنبه مصطفی الکاظمی رئیس دستگاه اطلاعاتی عراق را مامور تشکیل کابینه جدید کرد و این پس از انصراف عدنان الزرفی رخ داد.

الکاظمی یکماه برای تشکیل دولت جدید فرصت دارد. منبع: مهر برچسب ها: الکاظمی ، حاکمیت عراق ، خط قرمز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: الکاظمی حاکمیت عراق خط قرمز خط قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است

به گزارش جماران؛ علی ربیعی نوشت: جریان پرقدرتی سالهاست که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده و در عمل صرفا استراتژی «بقا» را دنبال می‌کند.

انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه و تصمیماتی شبیه به این، متاثر از این نوع تفکر است.

 اساسا آنچه جایگاهی در تفکر این جریان ندارد، تن‌دادن به الزامات توسعه از سیاست خارجی تا سیاست اجتماعی حتی تعیین روز تعطیل است.

 

دیگر خبرها

  • رأی الیوم:حاکمیت اردن استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی است
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • حجاب و چالش خلاقیت در حکمرانی
  • ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • جنگ در کابینه جنگ
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است