Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا برومند روز جمعه در گفت وگوبا ایرنا افزود: ازاین مبلغ ۲۴۳میلیارد ریال وام بانکی برای هشت طرح از محل اعتبارات توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و۲۵۰ میلیارد ریال جهت ۴ طرح از محل اعتبارات تبصره ۱۸ هم به صورت تسهیلات پرداخت می شود.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل روند سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، در سال ۹۸ در استان تعداد ۱۲۰ موافقت اصولی برای پروژه‌های گردشگری این استان صادر شد و- دراین سال  ۳۶۷ میلیارد ریال وام بانکی  به ۱۰ طرح گردشگری هرمزگان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آور شد: هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی و مجتمع‌های گردشگری ازجمله طرح‌های ارائه‌ شده در این سال بود که با بهره‌برداری از این طرح‌ها در زمینه توسعه زیرساخت‌های گردشگری و همچنین اشتغال، تحول ساز است.

برچسب‌ها هرمزگان میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هرمزگان بندرعباس اقامتگاه بوم گردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان میراث فرهنگی بندرعباس اقامتگاه بوم گردی هرمزگان میراث فرهنگی بندرعباس اقامتگاه بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمد دهقان منشادی افزود: از این میزان، هزار میلیارد تومان به صورت نقدی و بقیه در قالب اسناد خزانه اسلامی می‌باشد.

وی اظهار داشت: این منابع از محل‌های سایر تملک دارایی‌های سرمایه ای، فروش نفت خام، ۲۷%مالیات بر ارزش افزوده، ردیف‌های متفرقه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ... تامین شده است.

وی بر تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در هزینه کرد اعتبارات عمرانی استان تاکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی تا پایان شهریورماه فرصت دارند اعتبارات عمرانی خود را هزینه کنند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، احداث و توسعه فضا‌های ورزشی و نگهداری و بهسازی راه‌ها و معرفی، مرمت و حفاظت میراث غیرمنقول فرهنگی و تکمیل مدارس خیری و احداث خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی، درمانی روستایی سطح استان و تکمیل، تعمیر و تجهیز بیمارستان‌ها و کاهش هدررفت آب و پایداری شبکه شهری و روستایی را از مهمترین طرح‌های عمرانی و زیربنایی استان در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
بخشی از اعتبارات استانی نیز توسط خزانه داری کشور و از طریق ستاد وزارتخانه‌ها به پروژه‌های عمرانی استان اختصاص می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص ۲۵ درصد کل اشتغال ۱۴۰۳ به فارغ التحصیلان
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری