Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:59:38 GMT

«جنگ بدون صلح» نوشته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۴۹۳

«جنگ بدون صلح» نوشته می‌شود

اکبر خلیلی نویسنده، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اثر جدیدش گفت: مجموعه داستان کوچکی را نوشتم که هنوز نام آن مشخص نیست. نامش را مخفی کردم تا ببینم دیگران چه نامی برای کتاب جدیدم انتخاب می‌کنند. کار ویراستاری کتابم تمام شده است و آن را به یکی از دوستانم دادم تا کار‌های انتشارش را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو ناشر برای انتشار کتابم به من پیشنهاد دادند منتها هنوز از میان آن‌ها ناشری را انتخاب نکرده ام.

او افزود: هم اکنون مشغول نگارش جلد سوم کتاب فتوا با عنوان «جنگ بدون صلح» هستم. در حال حاضر دو ماه است در خانه هستم و در این مدت روی جلد سوم کتاب فتوا کار می‌کردم. باید منتظر ناشری باشم که بتواند سه جلد کتاب را با هم منتشر کند.

این نویسنده ادامه داد: کتابم با عنوان فتوا جلد چهارمی هم دارد که بسیار پرکار است و نگارش آن زمان می‌برد.

گفتنی است «فتوا» درباره شروع انقلاب اسلامی و نحوه برخورد‌های متقابل امام خمینی (ره) و شاه است. دو جلد از این مجموعه به نام‌های «خروس تاج‌دار است» و «قابیل از شکارگاه بر می‌گردد» از سوی انتشارات «فرهنگ‌گستر» منتشر شد. در این کتاب قهرمان، موضوع داستان است که ما را با قهرمانان متعددی آشنا می‌کند. در طول داستان، مخاطب با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود و می‌تواند با آن‌ها همذات‌پنداری کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار نشر انتشار کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، «نقاشی قشنگ»  به نویسندگی لعیا اعتمادی نویسنده حوزه کودک و نوجوان  یکی از جلد‌های مجموعه ۱۲ جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا (ع) است.   نویسنده کتاب لعیا اعتمادی داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا (ع) مبنی بر اینکه تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می‌دارد. نوشته  است.   ماجرای این قصه در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی می‌شود.    کتاب «نقاشی قشنگ» در ۲۴صفحه، مصور، گلاسه و قطع وزیری همراه با تصویرگری حدیث جزایری منتشر شده و با قیمت ۴۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.   هم چنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.behnashr.com این اثر و سایر آثار انتشارات به‌نشر را مشاهده و خریداری کنند.

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد