Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@17:38:31 GMT

امروز در کدام استان های باران می بارد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۵۱۸

امروز در کدام استان های باران می بارد؟

خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی به بیان توضیحاتی درباره این پرداخت که کدام استان ها بارانی است. تاریخ انتشار: 09:26 - 22 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۳۹۷

امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز جمعه شدت بارش‌ها در لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، همدان، مرکزی، البرز و تهران می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: طی امروز استان های استان‌های خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، قم، سمنان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیاری، یزد، نیمه شمالی فارس، شمال و شرق خوزستان نیز دارای بارش باران هستند.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: روز‌های یکشنبه و دوشنبه در شمال غرب، شمال شرق، شرق، دامنه‌های زاگرس جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور بارش پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: ماجرای آمار بالای مبتلایان به کرونا در یک بیمارستان چه بود؟

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: جمعه برای دامنه‌های البرز و شمال شرق افزایش نسبی دما بین ۶ تا ۱۲ درجه رخ خواهد داد.

نقشینه در ادامه گفت: شنبه استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، نیمه شمالی فارس، شرق خوزستان بارانی خواهد بود.

نقشینه درباره هوای تهران نیز گفت: تهران امروز بارش‌های شدید را خواهد داشت و تا شنبه بارانی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان هواشناسی نقشینه سازمان هواشناسی کارشناس سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در خراسان جنوبی در 24 ساعت گذشته از سوی مدیرکل هواشناسی این استان اعلام شد.

جواد نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در پی بارش‌های شدید نزولات آسمانی و ناپایداری هوا در شهرهای حاجی‌آباد زیرکوه، در میان، نهبندان، خوسف و طبس هشدار سطح نارنجی صادر شد.

وی گفت: همشهریان و کشاورزان با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی و آب‌گرفتگی معابر و بارش تگرگ از تردد غیر ضروری در جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری و نسبت به محافظت از محصولات باغی، گلخانه‌ای و دام و طیور خود اقدام کنند.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته در حاجی‌آباد زیرکوه و برخی مناطق حدود ۵۰ میلی‌متر بارندگی داشتیم که باعث شکسته شدن سد ۱۲ امام و تخلیه روستاهای زیرکوه شد.

وی افزود: تا ظهر امروز شهرهای دیهوک، خضری، محمدشهر سرایان، طبس و قائن بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 747830

دیگر خبرها

  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • تا یکشنبه آینده کجای ایران باران می بارد؟
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت