Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور ترکیه با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه ۱۰ میلیون ماسک در این کشور تولید و توزیع می‌شود، ابراز امیدواری کرد که این رقم در آینده‌ای بسیار نزدیک به ۲۰ میلیون و بیشتر از آن نیز برسد. ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری تسنیم، سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه طی مصاحبه‌ای با تلویزیون استار ترکیه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در این کشور و اقدامات این وزارتخانه طی ماه‌های گذشته اظهار داشت: اکنون 180 منطقه مختلف در ترکیه که شامل 122 هزار و 500 نفر می‌شود در قرنطینه قرار دارد و با احتساب شهروندانی که از خارج آمده‌اند این رقم به 138 هزار نفر میرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سویلو افزود: به طور کلی در شهرهای بزرگ، مردم رعایت قرنطینه خانگی را کرده و حدوداً 85 تا 90 درصد مردم در خانه‌های خود به سر میبرند.

وزیر کشور ترکیه با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه 10 میلیون ماسک در این کشور تولید و توزیع میشود، ابراز امیدواری کرد که این رقم در آیندهای بسیار نزدیک به 20 میلیون و بیشتر از آن نیز برسد.

وی همچنین درخصوص عملیاتهای نیروهای امنیتی این کشور علیه تروریسم عنوان کرد: از ابتدای سال میلادی تاکنون 22 هزار عملیات انجام گرفته است.

آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه

وزیر کشور ترکیه همچنین در خصوص عملیات تروریستی گروه پ ک ک علیه برخی شهروندان کرد در جنوب این کشور که منجر به کشته شدن 5 کارگر در منطقه دیاربکر شد گفت: به طور کلی از انتشار تصاویر تروریستها امتناع می‌کنیم اما در این مورد به زودی چهره آنها را به نمایش عمومی خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ترکیه ویروس کرونا ترکیه کشور ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • جنجال جدید ماسک؛ «میلیاردر متکبر»!
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا