Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@09:28:16 GMT

اولین مورد مبتلا به کرونا در یمن

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۵۵۰

اولین مورد مبتلا به کرونا در یمن

وبگاه خبری شبکه «الجزیره» از اولین مورد مبتلا به کرونا در یمن خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وبگاه خبری شبکه «الجزیره»، امروز (جمعه)،  گزارش کرد که ابتلای اولین یمنی به ویروس کرونا (کووید-۱۹) در استان «حضرموت» (شرق یمن) تأیید شده است.

کشور یمن تا بدین لحظه هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا ثبت نکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط،‌ با ادامه شیوع ویروس کرونا در جهان و روند انتقال نیروهای ائتلاف سعودی به جنوب یمن، ده‌ها شهروند یمنی با به راه‌ انداختن تجمع اعتراضی در فرودگاه بین‌المللی «عدن» (جنوب یمن) خواستار لغو این پرواز‌ها شده بودند (جزئیات بیشتر).

ائتلاف سعودی  روز چهارشنبه با ادعای آتش‌بس یک طرفه در یمن، مدعی شد که مبارزه با شیوع ویروس کرونا علت این اقدام است. (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یمن الجزیره کرونا حضرموت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است

احمد سبحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی اوایل فروردین ماه و بارش‌های اخیر که باعث کاهش دما و افزایش رطوبت نسبی شده است شرایط برای شیوع و فعالیت تعدادی از عوامل خسارت زای مرکبات از قبیل بیماری شانکر باکتریایی مرکبات و تعدادی از آفات بخصوص شب پره مینوز برگ، انواع شته‌های مرکبات و پسیل آسیایی فراهم خواهد شد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: در صورت عدم مدیریت صحیح، خسارت سنگینی به مرکبات استان وارد خواهد شد.

وی گفت: کارشناسان پهنه با حضور مؤثر در عرصه‌ها نسبت به ردیابی و پایش عوامل خسارت زای مرکبات اقدام کنند و اطلاعات ضروری را برای مدیریت اصولی این آفات به باغداران انتقال دهند.

کد خبر 6063893

دیگر خبرها

  • شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان آغاز شد
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان
  • (ویدئو) ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان برداشت شد
  • هشدار به کشاورزان شمال استان اردبیل درباره شیوع زنگ زرد گندم
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در جنوب کرمان، الگوی موفق جهش تولید