Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه پیشنهادی خود به فیفا برای برگزاری مسابقات به تعویق افتاده انتخابی جام جهانی 2022 را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از نشریه «الاتحاد» امارات، دبیرخانه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد زمان پیشنهادی برای برگزاری مسابقات به تعویق افتاده انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 را به فیفا ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC در این نامه به فیفا پیشنهاد کرده بازی های به تعویق افتاده انتخابی جام جهانی 2022 در ماه های اکتبر و نوامبر(مهر و آبان) برگزار شوند. اکنون 40 بازی از مرحله دوم انتخابی باقی مانده و هر تیم ملی باید 4 بازی انجام دهند. به همین خاطر قرار شده هر تیم در 2 ماه تعیین شده(مهر و آبان) 2 بازی انجام دهند تا بازی ها به پایان برسد.

به گزارش فارس، تیم ملی کشورمان در این مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 4 بازی پیش رو دارد. بنا به پیشنهاد رسمی دبیرخانه AFC پس شاگردان اسکوچیچ باید در ماه مهر به مصاف تیم های ملی هنگ کنگ و کامبوج بروند و در ماه آبان مقابل بحرین و عراق صف آرایی کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: جام جهانی کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند و در روز نخست موفق به کسب ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز شدند.

مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی ۲ برنز در فرم‌های چانگ‌چوان و گون‌شو و هلیا اسدیان یک برنز در نان‌چوان کسب کردند.

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست

همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم به یک برد و یک باخت رسید. محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکار‌های بخش تالو حسین قبله‌نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا نیز پیکار‌های تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی، محمدرضا ریگی به مصاف حریفان می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد