Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@21:19:58 GMT

یکه‌تازی علی دایی در فوتبال جهان+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۶۶۶

یکه‌تازی علی دایی در فوتبال جهان+عکس

سایت معروف و بین المللی فوفور تو به تمجید از علی دایی ستاره پرسپولیسی تیم ملی پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نشریه معتبر فورفورتو در گزارشی به ۱۰ گلزن برتر ملی فوتبال جهان پرداخت؛ جایی که سالهاست یک ایرانی به نام علی دایی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران توانسته است با ۱۰۹ گل ملی در صدر قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فورفورتو همانگونه که در بالا مشاهده می کنید؛درباره شهریار فوتبال ایران نوشت: "هنگامی که هرتا برلین در یک بازی گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۹ با نتیجه ۲ بر ۱ چلسی را شکست داد ، گلزن ترین بازیکن بین المللی برای تیم آلمانی کارساز بود که بالاتر از فرانک لبوف بلند شد و دروازه چلسی را باز کرد. علی دایی مهاجم ایرانی توانست دو بار برای تیمش گلزنی کند.

بین سالهای ۱۹۹۳ و ۲۰۰۶ ، دایی در ۱۴۹ بازی بین المللی ۱۰۹ گل ملی به ثمر رساند. دو بار او در یک بازی چهار گل به ثمر رساند که برابر کره جنوبی در جام ملتهای آسیا ۱۹۹۶، سپس برابر لائوس در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ بود.

دایی در برابر تیم های قدرتمندتر نتوانست موفق عمل کند و در فینال جام جهانی ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ موفق به گلزنی نشد. با این وجود ، او پاس گل دوم تیمش را در جریان برتری ۲ بر یک برابر آمریکا ثبت کرد تا به ایران پیروزی اول خود در جام جهانی را تقدیم کند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فورفورتو ستاره پرسپولیسی تیم ملی گلزن برتر ملی فوتبال علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تأکید کرد، در دیدار مقابل استقلال دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:  فردا بازی خیلی سختی برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم. تمام مباحث تاکتیکی لازم را در طول هفته با بازیکنان کار کرده‌ایم. قطعاً دیداری است که تماشاگران از دیدن آن لذت می‌برند، چون شمس آذر جدا از نتیجه‌گیری دنبال بازی زیباست. فردا دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم. استقلال مهره‌های خوبی دارد ولی در طول هفته با بازیکنان صحبت کردیم که جدا از گرفتن امتیاز، دنبال این هستم بازی زیبایی را ارائه دهیم.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • عکس| دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس