Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ وزیر نفت بامداد امروز پس از پایان مذاکرات ۱۰ ساعته در نشست فوق العاده اوپک پلاس گفت: توافق برای کاهش روزانه ۱۰ میلیون بشکه در بازه زمانی زمانی نخست یکم ماه مه تا پایان ژوئن دوماهه خواهد بود.

وی افزود: در مرحله بعد از یکم ماه ژوئیه، تا پایان سی و یکم دسامبر سال ۲۰۲۰، کاهش عرضه روزانه ۸ میلیون بشکه را شاهد خواهیم بود و سپس از یکم ژانویه ۲۰۲۱ تا آوریل ۲۰۲۲ نیز کاهش عرضه روزانه ۶ میلیون بشکه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:جهش ۶ درصدی قیمت نفت در آستانه آغاز اجلاس اوپک

زنگنه تصریح کرد: این تصمیم ۲ ساله خواهد بود و این نخستین بار در تاریخ اوپک است که تصمیمی ۲ ساله گرفته می‌شود و جز بی سابقه‌ترین ارقام کاهش تولید در تاریخ اوپک و غیراوپک است.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: همکاری دیگر کشور‌های تولیدکننده نفت مانند امریکا، کانادا و برزیل به این توافق اضافه می‌شودغ مشکلاتی کوپک هم در طول مذاکرات ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه‌ای وجود داشت؛ برخی توافق‌ها نیاز به زمان دارد و قرار شد بحث‌ها ادامه یابد.

وی ادامه داد: ۲۲ کشور توافق داشتند، اما مکزیک نگرانی‌هایی داشت و برای بررسی آن نیازمند زمان بود، قرار شد دوباره با این کشور مذاکره شود تا این قضیه به نتیجه برسد.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزیر نفت اوپک میلیون بشکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف بخش اول و دوم بودجه به دلیل کاهش مالیات تولید

به گفته وزیر اقتصاد علت کاهش درآمدهای مالیاتی در بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کاهش ۵ درصدی نرخ مالیات بر تولید بوده است و مقرر شده تا این کاهش از طریق منابع درآمدی دیگر جایگزین شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرگزاری تسنیم در خصوص اختلافات بخش اول اول و دوم لایحه بودجه گفت: موضوع کاهش 5 درصدی مالیات بر تولید در بخش اول لایحه بودجه سال 1403 وجود نداشت اما پس از نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم و بنا بر دستور رئیس جمهور مقرر شد تا کاهش مالیات بر تولید اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص راهکار جایگزین کاهش درآمدهای مالیاتی و احتمال جایگزینی اوراق گفت: سازمان برنامه و بودجه سه پیشنهاد در خصوص جایگزینی این درآمدها مطرح کرده است و احتمالاً مبلغ اهش مالیات‌ها بین منابع دیگر درآمدی تقسیم خواهد شد. در حال حاضر هماهنگی لازم با مجلس شورای اسلامی در خصوص این تغییرات صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • آیا امکان افزایش مهریه بعد از عقد وجود دارد؟
  • نفت ۱۰۰ دلاری؛ دور یا نزدیک؟
  • کاهش نیرو‌ها در غزه با هدف رسیدن به توافق با حماس صورت گرفته است
  • اختلاف بخش اول و دوم بودجه به دلیل کاهش مالیات تولید
  • قزاقستان تخطی از سهمیه تولید در اوپک‌پلاس را جبران می‌کند
  • قزاقستان تخطی عرضه نفت خود را در ماه مارس جبران می‌کند
  • هشدار افزایش بهای جهانی نفت به فراتر از ۱۰۰ دلار در صورت تشدید تنش ها در خاورمیانه
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • قیمت جهانی نفت افت کرد