Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: دانشجویانی که به دلیل مشکلات حاصل از کرونا موفق به گذراندن دروس خود نیستند از مرخصی تحصیلی بدون احتساب سنوات برخوردار می‌شوند.

علی اشرفی زاده، معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: دانشگاه خواجه نصیر با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا تسهیلات آموزشی را برای دانشجویان در نظر گرفته است که از جمله  آن‌ها می‌توانیم به اعطای مرخصی بدون احتساب سنوات به دانشجویان اشاره کنیم که شرایط آن مانند مرخصی در ترم عادی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اشرفی زاده با بیان اینکه دانشجویان از مرخصی بدون اخذ شهریه نیز برخوردار می‌شوند؛ اظهار کرد: اگر دانشجویان عذر موجهی همچون عدم دسترسی به اینترنت یا آموزش الکترونیک را نداشته باشند، بدون اخذ شهریه از مرخصی بهرهمند خواهند شد. همچنین اگر عضو خانواده دانشجو، به بیماری کرونا مبتلا باشد. دانشجو می‌تواند از این مرخصی استفاده کند.

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی با بیان اینکه امکان حذف اضطراری دروس توسط کلیه دانشجویان وجود دارد، گفت: به همه دانشجویان در مقطع کارشناسی این اجازه داده می‌شود که تا دو درس را تا آخر اردیبهشت صرف نظر از کف واحد‌ها حذف کنند. به دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی نیز اجازه داده شده تنها یک درس را حذف کنند.

وی تصریح کرد: ما اکنون کلاس‌های خود را به صورت مجازی برگزار می‌کنیم. ممکن است برخی اساتید  با مشکل اینترنت روبه رو باشند و نتوانند در ساعت مقرر کلاس‌های خود را برگزار کنند بنابراین این امکان وجود دارد تا  در پایان هفته کلاس های جبرانی داشته باشند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ویروس کرونا کلاس های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این طلبه‌ها بدون کنکور معلم می‌شوند

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «این طلبه ها و دانش آموزان بدون کنکور معلم می‌شوند»، «مشاوره تحصیلی خود را آنلاین و رایگان دریافت کنید»، «فیلم – علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی»، «امروزت رو با فال حافظ شروع کن؛ زهی خجسته زمانی که یار باز آید»، «فقط باهوشها میتونن تفاوت دو عکس عبور بچه‌ها رو فوری پیدا کنن»،«محتوای کتب این مقطع تحصیلی تغییر کرد»، «چگونه بچه ها را مسئولیت‌پذیر بار بیاوریم؟»، «مدعیان فروش سؤالات کنکور بازداشت شدند»، «ضریب هوشی خودتو امتحان کن: می تونی عدد گم شده رو در ۱۰ ثانیه پیدا کنی؟» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

این طلبه ها و دانش آموزان بدون کنکور معلم می‌شوند

فیلم – علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی

امروزت رو با فال حافظ شروع کن؛ زهی خجسته زمانی که یار باز آید

فقط باهوشها میتونن تفاوت دو عکس عبور بچه‌ها رو فوری پیدا کنن

محتوای کتب این مقطع تحصیلی تغییر کرد

چگونه بچه ها را مسئولیت‌پذیر بار بیاوریم؟

مدعیان فروش سؤالات کنکور بازداشت شدند

ضریب هوشی خودتو امتحان کن: می تونی عدد گم شده رو در ۱۰ ثانیه پیدا کنی؟

 

 

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • این طلبه‌ها بدون کنکور معلم می‌شوند
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق