Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وضعیت آب و هوا در ۲۲ فروردین 

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۱۴ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲۰ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۸.۳، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته است.

محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

بیشتر بخوانید: طرح زمستانی راهداری همچنان ادامه دارد 

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع در استان کرمان، از مورخ ۲۶ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴- محور سی سخت – پادنا، واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵- محور وازک – بلده، واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافیمسدود است.

۶- محور گنجنامه – تویسرکان، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۷- محور پونل – خلخال، واقع در استان گیلان و اردبیل، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۸- محور سروآباد – پاوه، واقع در استان کردستان، از مورخ ۶ آذر ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۹- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۷ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۰- محور خلخال – اسالم، واقع در استان اردبیل، از مورخ ۱۹ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۱- آزادراه چالوس-مرزن آباد و بالعکس، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی از ساعت ۱۹ تا ۷ روز بعد، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۲ – محور رودبار - کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان از مورخ ۱۰ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۳ – محور رودبار – قلعه گنج، واقع در جنوب استان کرمان از مورخ ۱۰ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها محورهای مواصلاتی ترافیک جاده دلیل نبود ایمنی کافی مسدود واقع در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم تمدید پروانه ۱۰۰ بیمارستان در کشور

معاون درمان وزارت بهداشت آخرین وضعیت ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید کریمی در پاسخ به سؤال درباره اظهارات یکی از معاونان سازمان مدیریت بحران شهر تهران مبنی بر صدور شناسنامه ایمنی برای بیمارستان‌ها، گفت: «موضوع صدور شناسنامه توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مطرح شده که در ارتباط با جزئیات این شناسنامه می‌بایست از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران سوال پرسید؛ چرا که وزارت بهداشت نسبت به صدور شناسنامه اقدام نمی‌کند. شناسنامه تعریف و مشخصاتی دارد که می‌بایست درباره جزئیات آن پرسش‌هایی مطرح کرد.»

وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها از منظر ایمنی مورد بررسی قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها از منظر ایمنی به ۴ گروه "A"، "B"، "C" و "D' تقسیم شده‌اند. گروه "D"، شامل بیمارستان‌هایی می‌شود که از منظر ایمنی وضعیت خوبی ندارند. به طور مثال، بیمارستان لولاگر تغییر وضعیت داده و به درمانگاه تبدیل شده؛ همچنین یک بلوک از بیمارستان حضرت رسول در حال بازسازی است. بیمارستان‌هایی که از منظر ایمنی از وضعیت خوبی برخوردار نبودند، در حال اصلاح یا تخریب و جایگزینی با یک ساختمان جدید هستند.

معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه به دلیل برقراری ارایه خدمات، بیمارستان‌ها را نمی‌توان به یکباره تعطیل کرد، افزود: بر همین اساس گزینه جایگزین یک بیمارستان باید تعیین شود و بیماران بیمارستان مربوطه به بیمارستان جایگزین منتقل شوند. علاوه بر بیماران، این مراکز دارای نیروی انسانی هستند و هر نیروی انسانی دارای معیشت است و این موضوع نیز باید در کانون توجه قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های «لولاگر» و «حضرت رسول» اصلاح شده‌اند، افزود: مابقی بیمارستان‌هایی که وضعیت مشابه این دو بیمارستان را دارند نیز باید اصلاح شوند.

پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه پروانه ۱۰۰ بیمارستان به دلیل عدم رفع مشکلات، تمدید نشده و این بیمارستان‌ها به سرعت در حال انجام اقدامات لازم هستند، گفت: البته طی یک ماه اخیر تعداد ۲۵ بیمارستان از این ۱۰۰ بیمارستان توانسته‌اند پروانه خود را به دست بیاورند. تمدید پروانه بیمارستان‌ها مستلزم گذراندن یک پروسه است و مستلزم گرفتن مجوز‌ها و تاییدیه‌ها از برخی ارگان‌ها مانند آتش‌نشانی است؛ بنابراین طی یک ماه اخیر، ۲۵ بیمارستان با وجود تعطیلات نوروروزی توانسته‌اند پروانه خود را کسب کنند و مابقی نیز در حال انجام اقدامات لازم هستند.

دیگر خبرها

  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهرهای جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید
  • محور کرج ـ چالوس برای ۲ روز مسدود است
  • وضعیت جاده‌ها / انسداد محور چالوس به مدت ۲ روز
  • عدم تمدید پروانه ۱۰۰ بیمارستان در کشور