Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@07:59:02 GMT

۱۰۰ هزار ماسک تولید و تحویل علوم پزشکی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۸۲۸

۱۰۰ هزار ماسک تولید و تحویل علوم پزشکی می‌شود

ماشاءالله بازگیر گفت: به همت خیاطان جهادگر بسیج، تا شنبه ۲۳ فروردین، ۱۰۰ هزار ماسک تولید و تحویل علوم پزشکی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ ماشاءالله بازگیر در گفت وگو با سفیرافلاک با اشاره به تولیدات روزانه ماسک استاندارد و مورد تایید علوم پزشکی توسط کارگاه های بسیج شهرستان خرم آباد اظهارداشت: در رزمایش یک روزه جهادگران خواهر بسیج خرم آباد ۲۱ هزار ماسک استاندارد تولید شد و این روش تولید انبوه روزانه با فراهم نمودن تجهیزات ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی هدف از اجرای رزمایش یک روزه را سنجش توان و ظرفیت جهادگران بسیج برای تولید انبوه روزانه عنوان کرد و افزود: پویش خیاطان جهادگرِ بسیجی شهرستان در راستای تولید ماسک تا تامین نیاز مردم و شکست کرونا ادامه دارد.



فرمانده سپاه خرم آباد خاطرنشان کرد: با راه اندازی کارگاه های متمرکز و غیرمتمرکز سپاه خرم آباد و به همت خیاطان جهادگر بسیج، تا شنبه ۲۳ فروردین ، ۱۰۰ هزار ماسک تولید و تحویل علوم پزشکی می شود.
 

به گفته وی تاکنون بیش از۷۵ هزار ماسک تولید شده توسط کارگاه های پایگاه های مقاومت بسیج و خیرین در میان عموم مردم توزیع شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار ماسک تولید علوم پزشکی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند

اسلام خیری مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: به‌مناسبت هفته سلامت، بسیج دانشجویی جامعه پزشکی در قالب اردو‌های جهادی در مناطق سیدآباد با یک اکیپ پزشکی متشکل از پزشک متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، پرستار و ماما و دارویار خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: در قالب این طرح خدمات مامایی، پرستاری، دیابت، قند و فشارخون ارائه می‌شود.

خیری اضافه کرد: همچنین پارسال کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد به هزار و۷۸۰ نفر در مناطق روستایی و شهری خدمات رایگان پزشکی ارائه کرده است.

به گفته مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد، حفظ سلامت همگانی در مناطق کمتربرخوردار با خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • اختصاص ۶۰ هکتار زمین به ملی مسکن در شهرستان بستان آباد