Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به هنگام حرکت از مسیر منحرف شده و با برخورد به حفاظ رفیوژ میانی و شکستن آن‌ها در باند مخالف واژگون و با برخورد به یک دستگاه خودرو پراید متوقف شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، بر اثر وقوع این حادثه راننده جوان خودرو به شدت مصدوم شده بود که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۸ هم اکنون مشغول اجرای عملیات ایمن سازی محل حادثه هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی اورژانس 115 آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه صبح امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد و سه واحد آمبولانس امدادی اورژانس و ۲ اکیپ امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، عباس عابدی با اشاره به اینکه واحد‌های امدادی در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شدند، افزود: در این سانحه هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و ۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین (ع) گلپایگان و حضرت محمد (ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله نیز پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد