Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@12:25:33 GMT

جزئیات توافق کاهش 20 میلیون بشکه ای عرضه نفت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۸۷۵

جزئیات توافق کاهش 20 میلیون بشکه ای عرضه نفت

وزیر نفت با بیان اینکه "توافق کاهش تولید ۱۰ میلیون بشکه ای نفت ۲ ساله است"، جزئیات این توافق را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن زنگنه، وزیر نفت بامداد امروز پس از پایان مذاکرات 10 ساعته در نشست فوق العاده اوپک پلاس گفت: توافق برای کاهش روزانه 10 میلیون بشکه در بازه زمانی زمانی نخست یکم ماه مه تا پایان ژوئن دوماهه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله بعد از یکم ماه ژوئیه، تا پایان سی و یکم دسامبر سال 2020، کاهش عرضه روزانه 8 میلیون بشکه را شاهد خواهیم بود و سپس از یکم ژانویه 2021 تا آوریل 2022 نیز کاهش عرضه روزانه 6 میلیون بشکه خواهد شد.

زنگنه تصریح کرد: این تصمیم 2 ساله خواهد بود و این نخستین بار در تاریخ اوپک است که تصمیمی 2 ساله گرفته می شود و جز بی سابقه ترین ارقام کاهش تولید در تاریخ اوپک و غیراوپک است.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: همکاری دیگر کشورهای تولیدکننده نفت مانند امریکا، کانادا و برزیل به این توافق اضافه می شودغ مشکلاتی کوپک هم در طول مذاکرات 10 ساعت و 30 دقیقه ای وجود داشت؛ برخی توافق ها نیاز به زمان دارد و قرار شد بحث ها ادامه یابد.

وی ادامه داد: 22 کشور توافق داشتند اما مکزیک نگرانی هایی داشت و برای بررسی آن نیازمند زمان بود، قرار شد دوباره با این کشور مذاکره شود تا این قضیه به نتیجه برسد.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیون بشکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC

رضا اسدی مجبور شد از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند

طرفداری | رضا اسدی، هافبک سابق پرسپولیس، که پیش از این در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود از پرسپولیس بود، به دلیل عدم توافق نهایی، از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شکایت کرد.

اسدی که در حال حاضر در عضویت باشگاه سپاهان است، در دو فصل گذشته برای پرسپولیس بازی می‌کرد. او در این مدت، با وجود عملکرد قابل قبولی که داشت، نتوانست به طور کامل رضایت هواداران این تیم را جلب کند.

یکی از دلایل نارضایتی هواداران از اسدی، عدم توافق او برای دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس بود. اسدی در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود بود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

با توجه به عدم توافق نهایی، اسدی تصمیم گرفت تا از باشگاه پرسپولیس به AFC شکایت کند. او در این زمینه با ارائه مستندات ترجمه قراردادش و همچنین احکام فدراسیون فوتبال، این موضوع را از کنفدراسیون آسیا دنبال می‌کند.

هنوز AFC به طور رسمی به شکایت اسدی واکنش نشان نداده است، اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده، این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بررسی قرار بگیرد.

در صورت اثبات تخلف باشگاه پرسپولیس، این باشگاه ممکن است با جریمه نقدی و یا حتی محرومیت از حضور در رقابت‌های آسیایی روبرو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • چرا در یک قدمی توافق «فرصت توافق» سوخت شد؟ / تحولات منطقه و جهان به کدام سمت می‌رود؟ / چه خواهد شد؟
  • توافق وزرای اروپایی برای کاهش خشم کشاورزان
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد
  • آخرین تحولات قیمت نفت
  • افزایش ۵۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران از ابتدای ۲۰۲۴
  • قیمت نفت کماکان صعودی ماند
  • روسیه دستور کاهش تولید نفت را صادر کرد