Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@01:31:45 GMT

آمار خریداران کرونا در فرابورس به بیش از ۲۸ هزار نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۸۹۳

آمار خریداران کرونا در فرابورس به بیش از ۲۸ هزار نفر رسید

از ابتدای راه‌اندازی پویش مقابله با کرونا در فرابورس تا کنون، طی ۱۲ روز معاملاتی تعداد ۲۸ هزار و ۵۷۴ نفر در مجموع ۱۷۰ میلیارد و ۳۴۱ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال از اوراق مرتبط با این طرح را خریداری کرده‌اند. ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پویش مردمی «مشارکت در کرونا را میلیونی کنیم» از 27 اسفندماه و همزمان با آغاز دوره اوج انتشار ویروس کرونا در جهان، در فرابورس ایران در قالب تامین مالی جمعی آغاز شده است تا برای جذب منابع مالی برای تشخیص، پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا نقش ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا طی پنج روز معاملاتی گذشته، 2 هزار و 199 نفر مشارکت‌کننده به یاری هموطنان خود شتافتند تا با خرید اوراق گواهی نیکوکاری در پویش مردمی بازار سرمایه علیه کرونا، در مجموع مبلغ 17 میلیارد و 346 میلیون و 170 هزار ریال از سوی فعالان بازار سرمایه برای مقابله با این بیماری و کمک به کادر درمان جمع‌آوری شود.

در این بازه زمانی در نماد «کرونا1» با مشارکت یک هزار و 850 شخص حقیقی و حقوقی مبلغ 5 میلیارد و 22 میلیون و 60 هزار ریال جمع‌آوری شده و 946 شخص نیز اوراق نیکوکاری «کرونا2» را به مبلغ 12 میلیارد و 324 میلیون و 110 هزار ریال خریداری کرده‌اند.

بر این اساس در مجموع اهالی بازار سرمایه از ابتدای این پویش تا کنون با استقبال پرشور خود و مشارکت 28 هزار و 574 نفری، مبلغ 170 میلیارد و 341 میلیون و 150 هزار ریال جمع‌آوری کرده‌اند تا 52 میلیارد و 796 میلیون و 540 هزار ریالی که از فروش اوراق «کرونا1» حاصل شده، تماما در اختیار وزارت بهداشت قرار بگیرد و با سود حاصل از 117 میلیارد و 544 میلیون و 610 هزار ریالی که از فروش اوراق «کرونا2» بدست آمده، هرچه زودتر شرایط برای شکست ویروس کرونا هموارتر شود.

چرا و چگونه در بازار سرمایه "کرونا" بگیریم؟

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرابورس بورس تهران ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرابورس بورس تهران ویروس کرونا فرابورس بورس تهران ویروس کرونا بازار سرمایه هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان خصوصی‌سازی قیمت پایه و شرایط عرضه سهام شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را برای عرضه در فرابورس به شرح زیر اعلام کرد: 

استقلال

تعداد کل سهام قابل واگذاری: ۵,۵۰۳,۴۸۶,۵۰۰ درصد کل سهام قابل واگذاری: ۵۱ درصد 

قیمت پایه هر سهم (ریال): ۳,۳۶۲ ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری (ریال): ۱۸,۵۰۲,۷۲۱,۶۱۳,۰۰۰

پرسپولیس

تعداد کل سهام قابل واگذاری: ۵,۳۶۲,۶۵۷,۶۵۰ درصد کل سهام قابل واگذاری: ۵۱ قیمت پایه هر سهم (ریال): ۳,۹۴۶ ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری (ریال): ۲۱,۱۶۱,۰۴۷,۰۸۶,۹۰۰

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار‌های بین‌المللی
  • رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری
  • بازار سرمایه کاهشی شد
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟ | فردین آقابزرگی