Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزرای دارایی کشورهای عضو اتحادیه اروپا شامگاه پنجشنبه با برنامه واکنش اضطراری ۵۰۰ میلیارد یورویی برای کاهش رکورد اقتصادی و جبران خسارت‌های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا موافقت کردند. ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  این کشورها به‌ویژه درباره دسترسی به یک خط اعتباری جدید که از طریق ساز و کار ثبات مالی اروپایی MES تامین می‌شود، توافق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ساز و کار در واقع یک صندوق اضطراری مالی است که در زمان ایجاد بحران‌های اقتصادی برای اعضای منطقه یورو کمک مالی تامین می‌کند.

به گزارش «یورونیوز» ماریو سنتنو، رئیس پرتغالی یوروگروپ گفت: «این برنامه مالی حاوی پیشنهادهای جسورانه و جاه‌طلبانه است که تا چند هفته پیش می‌توانست غیرقابل تصور باشد.»

وی افزود: «همه ما می‌توانیم پاسخ به بحران مالی دهه گذشته را به یاد بیاوریم، وقتی اروپا بسیار دیر وارد عمل شد. این بار اما فرق می‌کند.»

برونو لومر، وزیر دارایی فرانسه و سخنگوی یوروگروپ در توئیتر گفت: «توافقی عالی بین وزرای دارایی اروپا در پاسخ به تبعات اقتصادی ویروس کرونا صورت گرفت.»

این توافق در حالی به سرانجام رسید که وزرای دارائی 27 کشور عضو اتحادیه اروپا دو روز پیش با شرکت در یک ویدئو کنفرانس دیگر که 16 ساعت طول کشید بر سر این برنامه کمک مالی با مخالفت وزیر دارائی هلند به بن‌بست رسیده بودند.

«کرونا» چگونه اقتصاد اسرائیل را تهدید می‌کند؟/پیامدهای بی‌ثباتی شاخص‌های اقتصادی آمریکا و اروپانگرانی از شیوع کرونا در زندان‌های اروپانتایج تحقیق نشان داد: ریشه اصلی شیوع کرونا در نیویورک در اروپا بوده استکرونا در اروپا| آمار رسمی مبتلایان آلمانی تنها 15 درصد آمار واقعی است/ هشدار درباره فروپاشی اتحادیه اروپاتغییر کاربری مقر پارلمان اروپا در بروکسل در بحران کرونابلاروس از اتحادیه اروپا برای مبارزه با کرونا کمک خواستاسپانیا: پاسخ ناکارآمد اتحادیه اروپا اعتماد شهروندان را سلب می‌کند


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,89/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

دیگر خبرها

  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد