Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@02:09:12 GMT

ادامه بارش‌ها طی فردا در بیشتر استان‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۹۶۰

ادامه بارش‌ها طی فردا در بیشتر استان‌های کشور

آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز (۲۲ فروردین ماه) در غالب استان‌های کشور به‌جز هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب فارس بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: بارش در مناطق کوهستانی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی به شکل برف است و این وضعیت فردا (۲۳ فروردین ماه) در غالب استان‌های کشور به‌جز هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکشنبه (۲۴ فروردین ماه) در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب و شمال غرب بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد و در سواحل شمالی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود. دوشنبه (۲۵ فروردین ماه) نیز علاوه بر این مناطق در مناطقی از مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی رگبار پراکنده باران رخ می‌دهد.

ضیاییان ادامه داد: روز سه شنبه (۲۶ فروردین ماه) بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در جنوب کشور و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی رخ می‌دهد.

به گفته وی روزهای امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ فروردین ماه) در جنوب، مرکز، شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد و خلیج فارس نیز طی سه روز اینده مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ فروردین‌ماه) ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد با حداقل دمای۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۲۴ فروردین‌ماه) نیمه ابری و وزش باد گاهی همراه با بارش پراکنده با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواشناسی پیش بینی می شود فروردین ماه باران گاهی رعد و برق وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مردم و کشاورزان از بارش رحمت الهی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، بارش باران که از دیروز در استان همدان آغاز شد و همچنان به صورت پراکنده تداوم دارد، باعث طراوت طبیعت این استان شده است. 

روح الله زاهدی کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: فردا سه شنبه بارش خفیف باران در استان و پس فردا چهارشنبه آسمان استان تا پایان هفته صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • خوشحالی مردم و کشاورزان از بارش رحمت الهی
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان