Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تاج عناصر ناکارآمد زیادی را در پست های مدیریتی مختلف فدراسیون فوتبال به کار گرفت که یکی از آنها فتاحی بود. چهره ای جنجالی که حتی با محرومیت چندساله از سوی کمیته اخلاق هم مواجه شده اما رای صادره را باطل کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا فتاحی که دیگر با رفتن تاج بعید است بار دیگر کاره ای در فوتبال شود، اشتباهات و قصور زمان خودش را هم گردن نمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال، قرار بود در تیر سال ۹۸ آغاز شود، اما این رقابت‌ها از مرداد شروع شد. شاید اگر بازی ها سر موعد شروع می شد امروز بخاطر کرونا به طور کل در آستانه لغو قرار نمی گرفت.

دلیل تاخیر در شروع لیگ برتر این بود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به باشگاه‌ها اعلام کرده بودند باید استاندارد‌های لازم جهت برگزاری بازی‌ها را که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تعیین کرده، رعایت کنند و همین آماده‌سازی و نصب گیت‌ها آغاز لیگ را به تاخیر انداخت.

حالا این روز‌ها لیگ برتر نوزدهم که ۲۱ هفته از آن گذشته و هنوز ۹ هفته دیگرش باقی مانده، به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و مشخص نیست چه زمانی قرار است از سر گرفته شود. در این میان، برخی از باشگاه‌ها مدعی هستند که اگر سازمان لیگ سخت‌گیری‌های ابتدای فصل را نمی‌کرد و لیگ همان تیرماه آغاز می‌شد، الان بازی‌ها اگر هم تمام نشده بود، فقط یکی، دو دیدار از آن باقی مانده بود که می‌شد آن را حل کرد.

سعید فتاحی، رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ، در این خصوص اظهار داشت: تاخیر در شروع فصل نوزدهم به خاطر خود باشگاه‌ها بود که باید گیت‌های ورود به ورزشگاه، مجوز حرفه‌ای و ... را فراهم می‌کردند و به استاندارد‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌رسیدند تا بتوانیم لیگ را برگزار کنیم. به همین دلیل زمان شروع لیگ دست ما نبود.

وی افزود: البته تاخیر در آغاز لیگ نوزدهم فقط باعث شد تا بازی‌های نیم‌فصل اول با فشردگی بیشتری برگزار شود و این ماجرا در برنامه بازی‌های نیم‌فصل دوم خللی ایجاد نکرد. نیم‌فصل دوم طبق برنامه و بدون مشکل در حال پیگیری بود تا اینکه بحث ویروس کرونا پیش آمد؛ این ماجرا هم که نه تقصیر باشگاه‌ها است و نه سازمان لیگ.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید مصطفی الکاظمی کاظم خاوازی علی صیاد شیرازی فتاحی مهدی تاج تابناک ورزشی تاخیر لیگ تعویق مسابقات ویروس کرونا ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید مصطفی الکاظمی کاظم خاوازی علی صیاد شیرازی سازمان لیگ باشگاه ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشت چروکیده ؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید! (+عکس)

عصر ایران - اندکی پیش از مرگ رئیس جان اسمیت در سال 1922، او ادعا کرد که 137 سال سن دارد. ظاهر اسمیت نیز با ادعای وی همخوانی داشت. صورت این سرخپوست بومی آمریکا چنان دارای چین و چروک بود که برخی از اعضای جامعه او را Ga-Be-Nah-Gewn-Wonce می نامیدند که "گوشت چروکیده" ترجمه می شود.

اما آیا جان اسمیت آن گونه که ادعا می کرد در سال 1785 متولد شده بود؟

پس از مرگ این بومی آمریکایی، بسیار تلاش کردند تا سن وی را تایید کنند. اسمیت گفته بود زمانی که ستارگان سقوط کردند بین 8 تا 10 سال داشت که می توانست اشاره به بارش شهابی لئونید در سال 1833 داشته باشد. اما در این صورت، سن اسمیت در زمان مرگ به 100 سالگی نزدیک شده بود و 137 سال سن نداشت.

این سرخپوست همچنین ادعا کرد که نبردهایی که پیش از آغاز قرن نوزدهم رخ داده بود را به یاد می آورد و در جنگ 1812 بین آمریکا و امپراتوری بریتانیا شرکت داشته است. اگر این ادعا درست باشد، اسمیت در آن زمان حدودا 18 سال بوده که تاریخ تولد وی را به سال 1794 نزدیک می کند. از این رو، سن وی در زمان مرگ حدود 128 سال بوده که همچنان چشمگیر است.

صرف نظر از سن واقعی اسمیت، به نظر می رسد که او یک زندگی فعال و طولانی را دنبال کرد. بنابر گزارش ها، وی هشت بار ازدواج کرده بود، از تصادف قطار جان سالم به در برده بود و تا آخرین روزهای زندگیش نیز همچنان بازدیدکنندگان را با داستان های خود سرگرم می کرد.

اگر ادعای اسمیت درباره سنش را درست در نظر بگیریم، وی شاهد آغاز و پایان قرن نوزدهم بود. در واقع وی در قرن هجدهم به دنیا آمد، قرن نوزدهم را پشت سر گذاشت و در قرن بیستم از دنیا رفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکس‌های کمیاب از دختران بومی آمریکا

دیگر خبرها

  • احمد محمدنژاد سهمیه المپیک نگرفت
  • آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت
  • عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • گوشت چروکیده ؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید! (+عکس)
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها