Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح جمعه در نشست خبری فوق العاده ای از آغاز رزمایش بزرگ کمک مومنانه بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهارداشت: ملت ایران ظرفیت های مهم و بزرگی دارد که بخشی از آن در ماجرای بحران کرونا ظهور و بروز پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: یکی از ابعاد منفی گسترش یک اپیدمی مثل کرونا لطمه دیدن معیشت بخشی از هم وطنانی است که تحت تاثیر قرار گرفته اند.   فرمانده بسیج تصریح کرد: بعد از اینکه روز گذشته رهبر معظم انقلاب ضمن تجلیل از درخشش مردم در مبارزه با ویروس کرونا دستور یک رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان و اقشاری که از شرایط شیوع بیماری آسیب دیده اند را صادر فرمودند؛ سازمان بسیج مستضعفین رزمایش #کمک_مومنانه را تدوین و با رمز یا صاحب الزمان آغاز کرده است.   وی با اشاره به اینکه مرحله اول این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت اظهار داشت: ۵۴ هزار پایگاه بسیج و یکصد و ده هزار رده این سازمان با برنامه ای ویژه محوریت انجام این رزمایش را بر عهده خواهند داشت.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر سید علی مرد سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی که از ۱۵ اسفند آغاز شده گفت: تعداد دو هزار و ۲۱۷ مورد بازرسی توسط کارشناسان بهداشت در سطح شهرستان انجام شده است.

وی افزود: یک هزار و ۹۹۸ مـورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و مراکز اقامتی انجام شده است.

دکتر مردپرست اذعان داشت: در این بازه زمانی سه هزار و ۱۳۷ مورد کلرسنجی منابع آب، تعداد ۱۹۰ مورد نمونه برداری آب، ۱۹ مورد رسیدگی به شکایات مردمی و یک هزار و ۵۳۶ مورد سنجش پرتابل سطوح و مواد غذایی، تعداد ۲۸ مورد پلمب، ۵۰ مورد معرفی به مراجع قضایی و ۱۹۴ اخطاریه صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در سطح شهرستان، ۹۹۵ کیلو گرم مواد غذایی کشف و امحاء شد خاطرنشان کرد: همشهریان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • اکونومیست: روسیه برای عملیات بزرگ بهاری در اوکراین آماده می‌شود
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • جنایت به بشر با حقوق بشر