Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@20:55:47 GMT

حوادث جوی ۲۴ ساعت اخیر ۴ کشته داشت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۰۱۶

حوادث جوی ۲۴ ساعت اخیر ۴ کشته داشت

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدوم شدن سه تن و جانباختن چهار تن بر اثر سیلاب و صاعقه در ۴٨ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجتبی خالدی اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافت شده طی ۴۸ ساعت گذشته بر اثر سیلاب و صاعقه ۳ نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند.

وی ادامه داد: در اثر وقوع سیلاب در شهر اردکان استان یزد دو نفر جانباختند و دو نفر مصدوم شدند، در گیلان غرب استان کرمانشاه نیز یک نفر جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی گفت: یک نفر نیز در شهرستان دلیجان استان مرکزی مصدوم شد و یک تن بر اثر صاعقه در شهرستان بافت استان کرمان جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور به ایسنا گفت: با توجه به این گزارش ها از روز سوم فروردین ماه جاری تا کنون ٢٩ تن بر اثر حوادث جوی در سطح کشور جان خود را از دست داده اند.

کد خبر 418119

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حوادث جوی سخنگوي اورژانس صاعقه مرگ و مير شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان