Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:06:43 GMT

استودیو الفبا در همدان راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۱۰۷

استودیو الفبا در همدان راه‌اندازی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از راه‌اندازی استودیو الفبا در همدان خبر داد.

محمد پورداود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از راه‌اندازی استودیو الفبا در آموزش و پرورش استان همدان خبر داد و اظهار کرد:  این استودیو در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها و با هدف اطلاع‌رسانی، تبیین برنامه‌های آموزشی و پرورشی و انعکاس بیش از پیش فعالیت‌های معلمان و دانش آموزان به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش عمده‌ای از محتواهای آموزشی توسط معلمان در این استودیو برای پخش در شبکه‌های آموزش و چهار سیما و همینطور شبکه استانی تهیه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: محتواها از سامانه آموزش مجازی اداره کل آموزش و پرورش استان به آدرس lms.hedu.ir نیز قابل دریافت است.

وی عنوان کرد: برنامه‌های ورزشی با قابلیت اجرا در منزل با حضور دبیران تربیت بدنی در استودیو الفبا تهیه و از سیمای مرکز همدان پخش شده است.

پورداود تلاش‌های فرهنگیان استان را تحسین‌برانگیز خواند و به همکاری خوب رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: تولید برنامه‌های آموزشی در استودیو الفبا همچنان با قوت ادامه دارد و محتواهای درسی در سطح ملی و استانی ارائه می‌شود. 

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان آموزش و پرورش استودیو الفبا آموزش و پرورش استان استودیو الفبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف