Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@15:10:32 GMT

پخش «دورهمی» به هفته بعد موکول شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۱۰۸

پخش «دورهمی» به هفته بعد موکول شد

برنامه «دورهمی» با انتشار اطلاعیه‌ای دلیل پخش نشدن این برنامه در هفته‌ جاری را توضیح داد.

به گزارش مشرق، «دورهمی» بر اساس آنچه در صفحه رسمی این برنامه در اینستاگرام اعلام شد، قرار بود چهارشنبه 20 فروردین ماه روی آنتن برود اما این برنامه در موعد مقرر پخش نشد.

اطلاعیه ای چند روز گذشته در صفحه رسمی برنامه دورهمی منتشر شد که از چهارشنبه 20فروردین پخش این برنامه تلویزیونی از سر گرفته شود و حتی نام نیما شعبان نژاد به عنوان مهمان برنامه رسانه ای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سعید آقاخانی چطور «نورالدین خانزاده» شد؟ نوروز ۹۹؛ ثبت رکورد جدید میزان مخاطب سیما واکنش علیخانی به صدرنشینی عصر جدید در بین برنامه‌های صداوسیما

اما عوامل این برنامه با انتشار  اطلاعیه‌ای توضیحاتی را مبنی بر این که مشکلات ضبط، پخش "دورهمی" را به تأخیر انداخته است، مطرح کرده‌اند. در این اطلاعیه آمده است:

«با توجه به مشکلات ضبط برنامه در این ایام و برخلاف تلاش‌های تیم تولید دورهمی، این برنامه به سختی و با تأخیر برای پخش آماده می‌شود. ضمن معذرت از تمامی بینندگان، ادامه مجموعه دورهمی از هفته آینده روی آنتن خواهد رفت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید دورهمی مهران مدیری تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

رئیس گروه تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید تقریباً همه اطلاعات نسخه‌پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به بیمه‌های تکمیلی می‌رسد.

به گزارش صداوسیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه به شرکت‌ها رسیده؛ موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس