Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@15:48:03 GMT

کاهش ۸۷ درصدی تصادف جاده‌ای در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۱۳۹

کاهش ۸۷ درصدی تصادف جاده‌ای در ایلام

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا از ایلام، سرهنگ رضا همتی‌زاده روز جمعه اظهار کرد: با توجه به کاسته شدن بار ترددهای بین شهری در اسفند ۹۸ و فروردین ماه ۹۹ تصادف‌های منجر به جرح و فوت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی افزود: طرح محدودیت های تردد بین شهری وسایل نقلیه به علت شیوع ویروس کرونا همچنان تا پایان فروردین ماه تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی‌زاده یادآور شد: تا تاریخ یادشده هر گونه تردد غیرضروری خودروها موجب توقیف یک ماهه وسیله نقلیه و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صاحب خودرو می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین کارکنان و کارگران شرکت‌ها و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی خارج شهر باید حتی‌الامکان از سرویس‌های ایاب و ذهاب محل کار خود برای تردد استفاده کنند و در صورت استفاده از وسیله نقلیه شخصی باید برگه تردد معتبر از محل کار خود داشته باشند.

رییس پلیس‌راه ایلام گفت: کارمندان اداری هم باید با برگه ماموریت و یا مجوز تردد معتبر از سوی محل کار خود داشته باشند تا بتوانند از جاده‌های بین‌شهری عبور کنند.

همتی‌زاده افزود: عشایر کوچرو بومی و مهمان برای کوچ باید از ماشین‌های دارای مجوز تردد استفاده کنند و همچنین مجوز تردد شامل حال زنبورداران، مرغداران و دامداران، کشاورزان و سایر بهره‌برداران کشاورزی است که با تاییدیه معتبر از طرف سازمان جهادکشاورزی اجازه عبور و مرور بین جاده‌ای در استان را دارند.

کد خبر 499626 برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ها استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران