Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها همیشه تلاش می‌کردند خوی وحشی‌گری ناشی از جهان‌بینی اومانیستی را روتوش کنند اما در بحران کرونا، واقعیت این تفکر روشن شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون خوی وحشی‌گری در غرب اظهار داشت: جهان‌بینی و فلسفه غرب مبتنی بر خودخواهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد تربیت شده در جهان غرب، خود را حقِ مطلق می‌داند و معتقد است هر چیزی که منافع من را تأمین کند، درست و هر چه در راستای منافع من نباشد، غلط است؛ به دلیل این اندیشه است که آمریکایی‌ها محموله ماسک و کیت‌های تشخیص کرونا را از فرانسه و آلمان می‌دزدند و در بین ایالات‌های آمریکا نیز چنین دزدی‌هایی وجود دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همین تفکر فردگرایی موجب شده که مردم مغازه‌ها را غارت می‌کنند زیرا معتقدند که باید برای منافع خود عمل کنند.   وی افزود: در مقابل فرهنگ غربی، فرهنگ توحیدی وجود دارد که همه انسان‌ها بر اساس این فرهنگ باید در برابر خداوند پاسخگو باشند؛ این فرهنگ روحیه ایثار و جوانمردی را گسترش می‌دهد.   عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: غربی‌ها تلاش می‌کردند خوی وحشی‌گری خود را که نتیجه تفکر اومانیستی است، پنهان کرده و روتوش نمایند اما در بحران‌هایی مثل کرونا، واقعیت این تفکر ظهور و بروز می‌نماید؛ در شخصیت‌هایی مثل ترامپ، این واقعیت وضوح بیشتری دارد.   بنابر گزارش مهر، قاضی‌زاده هاشمی گفت: غرب‌زدگان داخلی نیز جهان‌بینی غرب را قبول دارند حتی اگر در ایران زندگی کرده و مسلمان باشند، روش و تفکر غربی را می‌پسندند؛ این افراد هیچ‌گاه از وقایع درس نمی‌گیرند چون باورهایشان بر اساس تفکر آمریکایی است. آمریکا پیش از این نیز پرونده سیاهی در جهان داشته و اگر غرب‌گرایان می‌خواستند درس بگیرند تا امروز درس گرفته بودند.   وی در خصوص تلاش‌های برخی مقامات برای دریافت کمک از غرب جهت کنترل بیماری کرونا گفت: جمهوری اسلامی در هیچ موضوع و سطحی نباید از کشورهایی که مبتنی بر مکاتب شیطانی اداره می‌شوند، توقع و امید کمک داشته باشد.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: وحشی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: غربی‌ها فرهنگ خود را به دیگر کشورها تحمیل نکنند

سخنگوی حکومت طالبان در واکنش به گزارش وزارت خارجه آمریکا مبنی بر نقض حقوق بشر در افغانستان تصریح کرد غربی‌ها فرهنگ خود را به دیگر کشورها تحمیل نکنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان با رد گزارش وزارت خارجه آمریکا مبنی بر نقض حقوق بشر در افغانستان گفت: همه مردم افغانستان مسلمان هستند و حقوق‌شان بر اساس شریعت اسلامی تعریف شده و تأمین می‌شود.

وی افزود: آنچه در آمریکا و سایر کشورهای غربی، به‌عنوان فرهنگ و حقوق بشر تعریف شده با افغانستان متفاوت است بنابراین غربی‌ها فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکنند.

وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود درباره وضعیت حقوق بشر در افغانستان نوشت وضعیت زنان و دختران در جریان سال 2023 وخیم‌تر شده است زیرا آنها از حق کار و تحصیل محروم شده‌اند.

به گفته وزارت خارجه آمریکا، خشونت و تهدید علیه اقلیت‌های قومی و مذهبی نیز در افغانستان وجود دارد.

سخنگوی حکومت طالبان پیش از این نیز با اشاره به برگزاری نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره افغانستان گفته بود: مدعیان غربی به سوءاستفاده از حقوق بشر در افغانستان پایان دهند.

ذبیح الله مجاهد همچنین تاکید کرده بود آمریکا به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

«مولوی عبدالکبیر»: جامعه بین‌المللی نگران حقوق بشر در افغانستان نباشدچین: نظامیان آمریکایی برای نقض حقوق بشر در افغانستان باید مواخذه شوندگلوبال تایمز: اگر برای ناتو حقوق بشر در افغانستان مهم است جرائم جنگی را بررسی کند

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • طالبان: غربی‌ها فرهنگ خود را به دیگر کشورها تحمیل نکنند
  • میل مضر تکیه‌زدن بر رأس هرم
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است