Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@00:44:43 GMT

پیش‌بینی بارندگی و کاهش دمای هوا در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۱۹۸

پیش‌بینی بارندگی و کاهش دمای هوا در لرستان

بهروز مرادپور روز جمعه به رسانه ها اعلام کرد: میانگین بارندگی های اخیر در لرستان ۱۲.۹ میلیمتر است.

وی با بیان اینکه کمترین میزان بارندگی در پلدختر به میزان ۱.۵ میلیمتر ثبت شده است، افزود: یشترین بارندگی های اخیر در ایستگاه الشتر با میزان ۳۵.۳ میلیمتر به ثبت رسیده است.

وی اظهار داشت: میزان بارندگی در خرم آباد ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلیمتر ثبت شده است.

مرادپور ادامه داد: این بارندگی ها در بروجرد۲۳.۹ میلیمتر،الیگودرز ۷ میلیمتر،کوهدشت ۳ میلیمتر،دورود ۲۰.۲،نوراباد۱۴.۷ میلیمتر،ازنا ۱۶.۷ میلیمتر به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: تا ساعاتی از روز شنبه سامانه بارشی در استان فعال است و در نیمه های شمالی و شرقی استان رگبار باران،و گاهی وزش باران پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به بالا بودن شاخص های ناپایداری احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در استان وجود دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شاخص هواشناسی لرستان بارندگی میلیمتر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امروز عصر آسمان قم نیمه ابری و ابری همراه با رگبار و رعد وبرق خواهد بود گفت: عصرامروز شاهد وزش باد شدید با سرعت ۶۵ کیلومتر برساعت واحتمالا همراه با گرد و خاک در برخی مناطق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه حتمالا در جنوب استان شاهد بارش های بیشتری باشیم افزود: حداقل دمای امروز ۱۶ درجه سانتیگراد ثبت شده و احتمالا به ۳۰ درجه سانتیگراد برسد.

قاضی با بیان اینکه فردا صبح آسمان قم نیمه ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده خواهد بود گفت: عصر فردا نیز شاهد افزایش میزان سرعت باد و رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

وی افزود: پیش بینی میکنیم دمای هوا در قم فردا سه شنبه با کاهش ۱۰ درجه‌ای به حداکثر به ۲۰ درجه سانتیگراد برسد.

دیگر خبرها

  • وضعیت بارندگی و جوی در تهران
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • ایوانکی رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • بارش‌های جنوب کشور در تابستان هم ادامه خواهد داشت
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم