Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه قطری خبر داد زمان تعلیق این لیگ به خاطر کرونا برای سومین بار تمدید می شود.

طرفداری- تعطیلی لیگ ستارگان قطر همچنان ادامه دارد.

به گزارش فارس، نشریه استاد الدوحه قطر خبر داد کمیته ملی المپیک کشورش تصمیم گرفت برای سومین بار تعلیق مسابقات ورزشی از جمله فوتبال را تمدید کند.

لیگ ستارگان قطر از تاریخ 15 مارچ (25 اسفند) در حالت تعلیق قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لیگ همچنان تا تاریخ 14 آپریل (26 فروردین) تعلیق خواهد بود و بنا به گزارش این رسانه قطری برای سومین بار نیز تعلیق تمدید می شود.

در این فصل مرتضی پورعلی گنجی(العربی)، رامین رضاییان(الشحانیه) و کریم انصاری فرد(السیلیه) در لیگ ستارگان قطر شاغل هستند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای سومین بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۴ نشان طلا، ۳ نقره و ۲ برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.   پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا کیومرث هاشمی در پیامی کسب مقام نخست ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفت.   کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ نشان طلا بر گردن محمدهادی ساروی مسابقات نهایی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از عصر امروز (سه شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.   جام جهانی تنیس روی میز - ماکائو نوشاد عالمیان نتیجه را مقابل نفر ١٩ جهان واگذار کرد ملی پوش ایران نتیجه دومین دیدار خود را در مسابقات جام جهانی تنیس روی میز به نماینده سوئد واگذار کرد.   اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی نشست کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص حواشی دیدار‌های مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر برگزار خواهد شد.   برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک نیما عالمیان با قهرمانی در مسابقات انتخابی، مسافر رقابت‌های آسیای میانه و گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.   روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف بر اساس ابلاغیه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه‌ها روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های برتر و لیگ یک گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی‌شود.   تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد هانیه رستمیان با ایستادن در رده سوم تپانچه ۲۵ متر مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی- برزیل، راهی فینال شد.   تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد پوریا نوروزیان با قرار گرفتن در جایگاه ششم به کار خود در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و کسب سهمیه المپیک پایان داد.   نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال ۱۴۰۳ خود را کسب کند.   اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک ۷ تیرانداز کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک، راهی قطر شدند.    

دیگر خبرها

  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین 
  • حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام