Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@19:39:21 GMT

افزایش پروازهای تهران و مشهد در فرودگاه خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۳۴۸

افزایش پروازهای تهران و مشهد در فرودگاه خرم‌آباد

علی کاملی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفاه حال مسافران و افزایش بهره‌وری در ماموریت کارکنان دستگاه های اجرایی، اصلاح ساعات پروازی در دستور کار قرار گرفت و با مذاکراتی که با ایرلاین‌ها انجام شده، قول همکاری برای انتقال ساعات پروازی به اوایل صبح و اواخر روز داده شده است.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار لرستان، پروازهای مشهد مقدس بعد از یک وقفه دو ساله، مجدداً در بهمن ۹۸ برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاملی با اشاره به مهمترین برنامه‌های سال ۹۹ فرودگاه خرم‌آباد، بیان کرد: برای تکمیل طرح ناتمام توسعه فرودگاه که از سال ۹۲ شروع شده است، پیشنهاداتی برای شروع کار به پیمانکار پروژه و انجام تعهدات باقی‌مانده، داده شد و این پیشنهادات در سفر وزیر راه و شهرسازی به لرستان و در جلسه مشترک با حضور استاندار و پیمانکار طرح، توافقاتی حاصل شد که با پایان بحران کرونا اجرایی خواهد شد.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد اضافه کرد: افزایش پروازها به مقصد تهران، مشهد و سایر مسیرها از دیگر برنامه‌های این فرودگاه است که با توجه به استقبال خوب شهروندان و درخواست‌های آنان و نیز با حمایت و پیگیری‌های استاندار مذاکرات خوبی با شرکت‌های هواپیمایی انجام داده‌ایم که در صورت ورود جدی بخش خصوصی و سرمایه‌گذار، این امر نیز محقق خواهد شد.

کاملی گفت: ایجاد پایگاه هوانوردی عمومی در غرب کشور  در دستور کار قرار گرفته و بسته‌های پیشنهادی به سرمایه‌گذاران ارائه شده است.

وی افزود: بخش خصوصی در بعضی از قسمت‌ها اعلام آمادگی کرده و در حال بررسی و ارائه طرح‌های اقتصادی خود برای شروع کار هستند که با توجه به اینکه یکی از دلایل مهم راه اندازی این صنعت، جذب توریست و گردشگر است و امکان ورود سرمایه‌گذاران را به استان فراهم می‌کند، امیدوارم به زودی شاهد رشد و شکوفایی این صنعت در استان باشیم.

کاملی اظهار داشت: بهسازی ترمینال فرودگاه، آسفالت بلوار ورودی و محوطه‌های فرودگاهی، اجرای سیستم چراغ‌های پرسیژن اپروچ، تکمیل طرح بهسازی باند و تاکسی وی‌ها، اجرای دیوارهای حفاظتی پیرامون فرودگاه و ایرساید، خرید سه دستگاه ایکس ری، خرید و نصب دوربین مدار بسته، خرید چیلرو کندانسور هوایی جهت گرمایش و سرمایش ترمینال و سایر اماکن، بهسازی و آسفالت جاده حفاظتی، ایجاد اپی و سیل بند در رودخانه‌ها(میانگلال) و کانال‌های عبوری از داخل فرودگاه و ضلع شمالی فرودگاه(کاکاشرف) و همچنین ساماندهی تمام کانال‌های موجود در فرودگاه از  طرح های در دست اقدام برای سال جاری است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تاکسی سرمایه گرمایش و سرمایش مشهد وزیر راه و شهرسازی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور نوتام برای آسمان تهران

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک عضو هیئت‌مدیره فرودگاه مهرآباد گفت: شرایط پروازی فرودگاه عادی است.

او افزود: هشدار نوتام صادرشده به هیج وجه در خصوص پروازهای مسافربری نبوده و مربوط‌ به پروازهای مرتبط با پروازهای آموزشی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه مشهد به روال عادی بازگشت
  • پروازهای فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد به روال عادی بازگشت
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور باطل شد
  • پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر باطل شد
  • لغو تمام پروازهای فرودگاه مشهد
  • لغو تمامی پروازهای فرودگاه مشهد به جنوب و غرب کشور
  • لغو تمام پروازهای فرودگاه مشهد به جنوب و غرب کشور
  • پروازهای فرودگاه مشهد به غرب و جنوب کشور لغو شد
  • صدور نوتام برای آسمان تهران