Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، بن رابرتز مدیر عامل موسسه فیلم بریتانیا (BFI) اعلام کرد مبلغ ۴.۶ میلیون پوند (۵.۷ میلیون دلار) بودجه برای حمایت از بخش‌های مختلف صنعت فیلم بریتانیا تخصیص داده شده است که غرفه‌داران، تهیه‌کنندگان و کارکنان آزاد را دربرمی‌گیرد.

وی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بحران ویروس کرونا بسیار ویران کننده و طولانی مدت شده است و ما داریم تلاش می‌کنیم تا از آنهایی که از این موج آسیب دیده‌اند حمایت کنیم و مطمئن شویم که از این بحران عبور می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد که به همین دلیل یک بسته حمایتی را تهیه دیده‌اند که در کنار حمایت مالی دولت، به آسیب دیدگان پرداخته می‌شود.

از این مبلغ ۲ میلیون پوند (۲.۴۸ میلیون دلار) به صندوق تداوم فیلم اختصاص می‌یابد تا به تهیه‌کنندگان مستقل بریتانیا کمک کند.۱.۳ میلیون پوند (۱.۶ میلیون دلار) نیز به صندوق تاب‌آوری در برابر کووید ۱۹ اختصاص می‌یابد که به غرفه‌داران و جشنواره‌هایی که لغو شده‌اند تعلق می گیرد و در عین حال بسیاری از مشاغل کوچک و متوسطی را که بسته شده‌اند، در برمی گیرد.

نیم میلیون پوند نیز به صندوق امداد اضطراری فیلم و تلویزیون بریتانیا اهدا می‌شود که به کارگران و کارمندان موقتی و آزاد پروسه تولید، توزیع و برگزاری نمایشگاه‌ها و غرفه‌ها تعلق می‌گیرد. ۸۰۰ هزار پوند نیز به دست اندرکاران برنامه‌های معوق مانده موسسه فیلم بریتانیا تعلق می‌گیرد.

موسسه فیلم بریتانیا سازمانی برای حمایت از فیلمسازی در سینما و تلویزیون بریتانیا است و قدمتی ۸۷ ساله دارد.

کد خبر 4896737

منبع: مهر

کلیدواژه: سینمای بریتانیا ویروس کرونا تعطیلی سینماها ویروس کرونا تئاتر ایران درگذشت چهره ها رادیو نمایش موسیقی ایرانی رادیو سازمان صداوسیما فیلم کوتاه سریال پایتخت فیلم سینمایی فیلم تئاتر برنامه رادیویی هنرمندان تئاتر میلیون پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال پایتخت‌های اروپایی با قطار شبانه دوستدار محیط زیست

افزایش آگاهی جهانی از ردپای زیست‌محیطی، بار دیگر راه قطارهای شبانه را در میان شیوه‌های حمل‌ونقل هموار و پایتخت‌های اروپایی را به هم متصل کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، همان‌طور که گردشگران و مسافران به‌طور فزاینده‌ای از ردپای زیست‌محیطی خود آگاه می‌شوند، قطارهای شبانه در سراسر اروپا دوباره رونق پیدا می‌کنند. یک استارت‌آپ اروپایی در این راستا از راه‌اندازی مجدد مسیرهای قطارهای شبانه خود خبر داد که به مسافران امکان یک سفر شبانه ۴۴۶ مایلی را در بعضی از زیباترین پایتخت‌های اروپایی می‌دهد. این شرکت متعهد شده است که به گسترش پیشنهادهای خود برای سفرهای شبانه در سراسر قاره اروپا ادامه دهد.

این شرکت از بیست‌وپنجم مارس شروع به ارائه بلیط برای قطارهایی کرده است که از بروکسل بلژیک به سمت پایتخت جمهوری چک، پراگ، حرکت می‌کنند. این قطارها که بیش از ۱۵ ساعت طول می‌کشد تا به آخرین مقصد خود برسند، توقف‌هایی در آمستردام هلند و برلین آلمان دارند و حین عبور از آلمان در درسدن، پارک ملی ساکسون سوئیس و دره البه نیز توقف می‌کنند.

مسیر بروکسل-برلین این قطارها که در می ۲۰۲۳ راه‌اندازی شده است، سه گزینه سفر با سطوح مختلف راحتی، قیمت و حریم خصوصی ارائه می‌دهد. صندلی‌های معمولی در واگن‌هایی ۶ نفری، هر کدام حدود ۵۹ پوند قیمت دارند. کاناپه‌هایی نیز در واگن‌های پنج یا شش‌نفره هر یک به قیمت ۷۶ پوند ارائه می‌شوند که از آن‌ها به‌عنوان گزینه‌های ایده‌آل برای گروه‌ها و خانواده‌های کوچک یاد می‌شود. کرایه کل این فضاهای چندنفره در فصل کم‌مسافر تنها با ۳۰۷ تا ۳۴۱ پوند امکان‌پذیر است.

در نهایت هزینه راحت‌ترین گزینه مسافرتی موجود در این قطارها که بسته به میزان حریم خصوصی ارائه می‌شود و واگنی شامل یک دستشویی و قسمت نشیمن برای یک، دو یا سه نفر است، از ۱۶۱ تا ۲۴۷ پوند متغیر است.

شرکت یادشده از تخصیص مسیرهای بیشتر به تردد قطارهای شبانه در آینده خبر داد و اعلام کرد که هر سال یک اتصال قطار جدید به این بخش اضافه خواهد شد و در میان مقاصد احتمالی آینده به بارسلونا و استکهلم اشاره کرد.

قطار شبانه نه‌تنها انرژی کمی مصرف می‌کند، بلکه از زیرساخت‌های موجود استفاده می‌کند و در نتیجه از ایجاد مسیرهای جدید وپرخرج با ردپای محیط زیستی جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، محبوبیت این قطارها، تمایل مسافران از سفرهای هوایی آلوده را به ریلی افزایش می‌دهد.

کد خبر 744733

دیگر خبرها

  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان
  • حمایت از تولید داخل باعث رشد نیازهای جدید دارویی در کشور می شود
  • اتصال پایتخت‌های اروپایی با قطار شبانه دوستدار محیط زیست
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • نگاهی به ۱۰ فوتبالیست پردرآمد جهان
  • حمایت از سرمایه گذاران در دستور کار قرار گیرد
  • ۳۰ هزار پوند انگلیس برای تماشای یورگن کلوپ
  • برقی شدن پایتخت فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند