Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@05:50:48 GMT

ملت ایران خوش درخشید، غرب وحشی زنده شد +دانلود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۴۳۵

ملت ایران خوش درخشید، غرب وحشی زنده شد +دانلود

شماره‌ دویست‌وسی‌ویک هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «ملت ایران خوش درخشید، غرب وحشی زنده شد» منتشر شد.

به گزارش مشرق، شماره‌ دویست‌وسی‌ویک هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «ملت ایران خوش درخشید، غرب وحشی زنده شد» منتشر شد.

رهبرانقلاب پنج‌شنبه (۲۱ فروردین) مصادف با نیمه‌ شعبان در سخنرانی تلویزیونی خود با مردم به ایراد سخنانی درباره‌ چگونگی مواجهه‌ مردم ایران و کشورهای غربی با ویروس کرونا پرداختند که خط حزب‌الله در سخن هفته‌ این شماره‌ی‌ خود به بررسی این سخنان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نشریه خط حزب‌الله به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت امام عصر (عج)، تلاش کرده تا با مرور گزیده‌ای خواندنی از مطالب رهبرانقلاب درباره‌ی مفهوم انتظار، بخشی از اندیشه‌ اسلامی درباره‌ی این مفهوم کلیدی را بازخوانی نماید. 

همچنین طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله و به برکت خون شهدا شماره‌ی این هفته به روح مطهر شهید سعید یزدان‌پرست تقدیم می‌شود. متن و فایل این شماره از خط حزب ‌الله را از اینجا دریافت کنید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید خط حزب الله ویروس کرونا غرب وحشی خط حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هفته فرهنگی شهر اصفهان از سوم تا دهم اردیبهشت با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی» برگزارمی شود.

اجرای موسیقی، تئاتر خیابانی، برنامه تاریخ شفاهی، هفته سینمای اصفهان، شهر فرنگ یا برنامه عکس، همچنین آتلیه عکس قدیم، بازی‌های محلی، شهدای شاخص و رادیو چهارباغ در شمار برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان قرار دارد.

پرده‌خوانی، خیمه‌شب‌بازی، نمایشگاه عروسک‌های ملل نیز با هدف آشنایی با فرهنگ و ملل مختلف جزو برنامه‌های این هفته است. در حوزه نشر نیز از کسانی که با این صنعت خدمتی بزرگ به شهر کرده‌اند، تقدیر می‌شود، ضمن اینکه تازه‌های نشر نیز از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است.

ورزش پهلوانی، زورخانه‌ای، چوگان و پیاده‌روی صبحگاهی جزو برنامه‌های اصلی میدان تاریخی نقش جهان خواهد بود و در ۱۵ منطقه اصفهان نیز ۳۵۰ برنامه متنوعی برگزار می‌شود که مفاخر و مشاهیر، وجه‌تسمیه محلات، برنامه‌های ویژه برای کودک و نوجوان، جشن «نام‌ها و یادها» در محلات مختلف از آن جمله به شمار می‌آیند.

در هفته فرهنگی، جشن روز اصفهان، تخفیف ۵۰ درصدی بلیت موزه‌ها برای شهروندان، معرفی شهدای کمتر شناخته‌شده محلات اصفهان، تقریب مذاهب و همزیستی ادیان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

برپایی جشنواره غذا‌های سالم نیز در ناژوان و هم در چهارباغ جزو برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است. بیش از ۲۵۰ مدرسه نیز در این هفته و با عنوان طرح قاصدک حضور دارند. برای کودکان کلاس‌های چهارم تا ششم ابتدایی، برنامه‌ای موسوم به زنگ انشا و با عنوان «من و اصفهان ۱۴۱۰» برگزار می‌شود.

در این رویداد فرهنگی، سومین دوره جشنواره سابقه نقاشی پوپک نیز در روز نهم اردیبهشت در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»