Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:09:41 GMT

تجربه یک مربی کشتی از ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۴۳۸

تجربه یک مربی کشتی از ویروس کرونا

لیوبیستا پیشکو مربی کشتی اهل کشور مقدونیه از تجربه خود در درگیری با بیماری ویروس کرونا (Covid-19) می گوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدارسیون کشتی، لیوبیستا پیشکو که برای خیلی از کشتی گیران و مربیان داغستان روسیه شناخته شده است در مورد تجربه ی خود از بیماری کرونا گفت: هفته پیش با اورژانس تماس گرفتم چراکه دمای بدنم بالا بود و نمی توانستم آن را پایین بیاورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پزشکان برای من دارو تجویز کردند اما هیچ بهبودی حاصل نشد و در حالی که حالت تهوع داشتم دوباره با اورژانس تماس گرفتم و پس از انجام آزمایش در بیمارستان نتیجه تست ویروس کرونا من مثبت شد.

این مربی که هم اکنون در سوئد زندگی می کند تصریح کرد: وضعیت وحشتناکی داشتم، درجه تب من روی 40 بود، نمی توانستم نفس بکشم و انگار سوزن ها ریه ی من را سوراخ می کنند. یک دستگاه تنفس مصنوعی به من وصل شد و از طریق لوله های وصل شده به داخل بینی ام اکسیژن دریافت می کردم. در آن لحظه از خدا مرگ خود را خواستم و گفتم اجازه دهد که من هرچه سریعتر بمیرم اما محبت و رحم خداوند شامل من شد و اکنون شرایطم بهتر است و کمی سر درد و درد عضلانی دارم ولی درجه حرارت بالای بدنم از بین رفته است.

این مربی کشتی در پایان خاطرنشان کرد: ویروس کرونا در همه جا است، در خانه بمانید و از خود مراقبت کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی مربی کشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی